@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
"..och träffa någon mugglare" - pappa.
"INTE MUGGLARE! MUGGLIS! ARGH!" - jag. DET ÄR STOR SKILLAND D; Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 19:32 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Alice...: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Alice...: jag är fast i ett litet hus i Värmland med värdens segaste internet i 3 dagar, HELP MEEE! ;______; I'm fucking batman Cx HELP ME BATMAN!! *Hjälper Alice... ut ur ett litet hus i värmland där det bara finns segt internet* Yay, thank you batman! Varsågod ^^ (BATMAN LÄDERLAPPEN KAN SVENSKA!!!) Jaha. 13 apr, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Byter profilbild hela tiden XD
13 apr, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har saknat er ♥ Avifors... Jag tror jag talar för alla när jag säger.. VI HAR SAKNAT DIG JÄTTEMYCKET !!!!!! ♥ ... Och jag har saknat min coaching också ^^ 13 apr, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Det står 'MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR' och 'Effie ♥ Mahogany' på min arm. Såg Hungerspelen idag igen. ^^
13 apr, 2012 19:51 |
|
joel9324
Elev |
WOHO! Gjorde en musikvideo igår, men till en liten låt jag hittade
Älskar när man klipper när man ska säga någonting
13 apr, 2012 19:51 |
|
Solkatten
Elev |
Vi borde samla ett gäng mugglisar och göra en flashmob på Get back to Hogwarts
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Nu börjar Bron till Terabithia på 7an :'
13 apr, 2012 19:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu börjar Bron till Terabithia på 7an :' Såg den igår "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 20:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu har jag varit duktig igen
![]()
13 apr, 2012 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen