Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3860 3861 3862 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Jag väntar på ngåins uggla, please mugglisar, låt mig inte vänta i en evighet! D;

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

13 apr, 2012 18:59

Borttagen

Avatar


Jag är hungrig...
LET'S CHECK THE FRIDGE. C:

13 apr, 2012 19:05

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är hungrig...
LET'S CHECK THE FRIDGE. C:

Bara jag som kollar frysen hela tiden men nästan aldrig tar ut något? Jag bara öppnar den och stänger den hela tiden. xD

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

13 apr, 2012 19:08

Borttagen

Avatar


Jag gillar min forumsignatur

13 apr, 2012 19:09

Borttagen

Avatar


Osten är ostig och ibland gul.
Osten luktar ost.
Osten ostar sig i osten.
Osten kan var möglig.
Då är det en mögelost.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F9664840%2Ftumblr_lkb2uhePIZ1qfiee2o1_500_large.gif

13 apr, 2012 19:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dobby, a free elf:
Skrivet av Borttagen:
Jag är hungrig...
LET'S CHECK THE FRIDGE. C:

Bara jag som kollar frysen hela tiden men nästan aldrig tar ut något? Jag bara öppnar den och stänger den hela tiden. xD

Haha, kollar aldrig frysen, för jag vet att jag inte hittar något XD (förutom glass, då ^^)

13 apr, 2012 19:12

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dobby, a free elf:
Skrivet av Borttagen:
Jag är hungrig...
LET'S CHECK THE FRIDGE. C:

Bara jag som kollar frysen hela tiden men nästan aldrig tar ut något? Jag bara öppnar den och stänger den hela tiden. xD

Haha, kollar aldrig frysen, för jag vet att jag inte hittar något XD (förutom glass, då ^^)

Hahah, jag menade kylskåpet. xD
Wierdwierdwierd, blandar alltid ihop dem.

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

13 apr, 2012 19:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dobby, a free elf:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dobby, a free elf:
Skrivet av Borttagen:
Jag är hungrig...
LET'S CHECK THE FRIDGE. C:

Bara jag som kollar frysen hela tiden men nästan aldrig tar ut något? Jag bara öppnar den och stänger den hela tiden. xD

Haha, kollar aldrig frysen, för jag vet att jag inte hittar något XD (förutom glass, då ^^)

Hahah, jag menade kylskåpet. xD
Wierdwierdwierd, blandar alltid ihop dem.

Haha Nejmen, jag öppnar också det bara för att stänga det igen XD
Inte hittade jag något nu heller

13 apr, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


Jag funderar på att göra ett nytt konto här på Mugglarportalen, men jag är osäker...

13 apr, 2012 19:17

Borttagen

Avatar


Prutt, hejdå, nu, ska, jag, skriva. Kanske.
Ni, gör, mina, dagar, kram ♥

13 apr, 2012 19:18

1 2 3 ... 3860 3861 3862 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.