@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag väntar på ngåins uggla, please mugglisar, låt mig inte vänta i en evighet! D;
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Jag är hungrig...
LET'S CHECK THE FRIDGE. C: 13 apr, 2012 19:05 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är hungrig... LET'S CHECK THE FRIDGE. C: Bara jag som kollar frysen hela tiden men nästan aldrig tar ut något? Jag bara öppnar den och stänger den hela tiden. xD Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Jag gillar min forumsignatur
13 apr, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
13 apr, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Jag är hungrig... LET'S CHECK THE FRIDGE. C: Bara jag som kollar frysen hela tiden men nästan aldrig tar ut något? Jag bara öppnar den och stänger den hela tiden. xD Haha, kollar aldrig frysen, för jag vet att jag inte hittar något XD (förutom glass, då ^^) 13 apr, 2012 19:12 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Jag är hungrig... LET'S CHECK THE FRIDGE. C: Bara jag som kollar frysen hela tiden men nästan aldrig tar ut något? Jag bara öppnar den och stänger den hela tiden. xD Haha, kollar aldrig frysen, för jag vet att jag inte hittar något XD (förutom glass, då ^^) Hahah, jag menade kylskåpet. xD Wierdwierdwierd, blandar alltid ihop dem. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Jag är hungrig... LET'S CHECK THE FRIDGE. C: Bara jag som kollar frysen hela tiden men nästan aldrig tar ut något? Jag bara öppnar den och stänger den hela tiden. xD Haha, kollar aldrig frysen, för jag vet att jag inte hittar något XD (förutom glass, då ^^) Hahah, jag menade kylskåpet. xD Wierdwierdwierd, blandar alltid ihop dem. Haha Inte hittade jag något nu heller 13 apr, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på att göra ett nytt konto här på Mugglarportalen, men jag är osäker...
13 apr, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Prutt, hejdå, nu, ska, jag, skriva. Kanske.
Ni, gör, mina, dagar, kram ♥ 13 apr, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen