@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ingis: Varför upptäcker jag mig hela tiden med att sitta och sjunga julsånger? O_o Det händer mig med. Speciellt jag och en av mina kompisar brukar plötsligt sitta och sjunga julsånger XD 13 apr, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: I'M BACK!!!! saknat mig--? Jag har varit ute på landet o___o Det har känts tomt utan dig it has?! Tror jag inte alls! Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: I'M BACK!!!! saknat mig--? Jag har varit ute på landet o___o Du sade aldrig att du skulle dra din j*vel XD Men du älskar mig ändå :3 13 apr, 2012 18:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: välkommen tillbaka ^^ hoppas du haft trevligt på landet I'M BACK!!!! saknat mig--? Jag har varit ute på landet o___o ![]()
13 apr, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: välkommen tillbaka ^^ hoppas du haft trevligt på landet I'M BACK!!!! saknat mig--? Jag har varit ute på landet o___o TACK!! :'D Och nej, jag menar.. det är ju landet o.o 13 apr, 2012 18:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag antar att det beror på vart på landet man är xD jag bor på landet och äskar det men sen har jag ara 40 min till centrala gbg med bill aldeles lagom ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: välkommen tillbaka ^^ hoppas du haft trevligt på landet I'M BACK!!!! saknat mig--? Jag har varit ute på landet o___o TACK!! :'D Och nej, jag menar.. det är ju landet o.o ![]()
13 apr, 2012 18:36 |
|
Emme Lestrange
Elev |
13 apr, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Gurka.
13 apr, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag kolla lite på William Spetz tror jag.. så jag kan slappna av..
13 apr, 2012 18:57 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tuggar på mina hörluresnören.
Normal flicka här ja. 13 apr, 2012 18:57 |
|
joel9324
Elev |
13 apr, 2012 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen