Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Du kan väl uppehålla henne medan jag kidnappar Josh? Skulle vara en stoooor tjänst x3 Jo. Det kan jag ;D 22 maj, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Kan säga att jag fick hem hela trilogin i en enda bok för kanske en månad sedan. Den var verkligen jättesnygg, haha! ♥ Kanske lägger upp en bild sen. Inte för att någon tycker att detta är intressant men.. =D Hehe, det har jag också =) Det är typ exakt en månad sen för mig, tror jag ;P Vilket sammanträffande Adlibris för dig också va? =) Nej. Bonnier Carlsen (om du menar "tryckare" Nej, jag menar var du köpte den. Men det finns väl inte ett boktryckar-företag som heter Adlibris, utan Adlibris är ju ett ställe man köper böcker på (på nätet). =) Ja, jag vet då inte vad Adlibris är ;D Men jag köpte min på cdon.com Okej! 22 maj, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
INDEED 22 maj, 2012 18:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
*kolla på din profilbildä DU ÄR OCKSÅ FIN speech! 22 maj, 2012 18:48 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Lunah~: alltså lunah har du ens sETT MIN TUMBLRSkrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Är det bara jag som nördar Jack Quaid och Isabelle Fuhrman?? Jag nördar Isabelle Fuhrman, haha. :3 :3 I'm not alone den är ju typ hälften isabelle fuhrman ♏︎ 22 maj, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
*le dead* 22 maj, 2012 19:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
HÖHÖHÖÖHHÖÖH rip♥ speech! 22 maj, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: HÖHÖHÖÖHHÖÖH rip♥ NU DOG JAG JU EN GÅNG TILL xD 22 maj, 2012 20:21 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej! Svenska. Men jag planerar att köpa både den och Hp-serien på engelska i framtiden 22 maj, 2012 20:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: HÖHÖHÖÖHHÖÖH rip♥ NU DOG JAG JU EN GÅNG TILL xD dubbelspöke TwT speech! 22 maj, 2012 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen