Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ARE YOU FRIGGIN' KIDDING ME?!?!?!?!??! Jag kan inte välja mellan dem! >.< Phantom I love Phantom. But Les Mis, Les Mis, Les Mis... ♥
Gah, you're killing me, woman! Har sett flest bra versioner av Les Mis och det finns en hel del dåliga Phantoms därute (Ramin in my ♥). Så pga det får jag nog säga Les Misérables. 3 feb, 2013 15:16 |
|
LittleButterfly
Elev |
Les Misérables alla dagar i veckan!
3 feb, 2013 15:24 |
|
MissBellatrix
Elev |
Les mis, fast än jag inte sett den vill jag jättegärna
Hey there. You come here often? 3 feb, 2013 15:31 |
|
Danzi
Elev |
3 feb, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
3 feb, 2013 16:27 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.... 3 feb, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
Jag har inte sett någon av dem, men jag vill väldigt gärna se Phantom of the Opera så jag väljer den :3
3 feb, 2013 21:41 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har inte sett någon av dem, men väljer Les Misérables, eftersom jag gillar musiken och eftersom det är den jag är mest sugen på att se.
Resultat i frågan "Les Misérables eller Phantom of the Opera?": 14-3 till Les Misérables! Obs! Ny fråga i första inlägget! 4 feb, 2013 09:57 |
|
MizzNina
Elev |
Jag har aldrig hört ellert hört talas om Oskar Linnros, men jag har Aldrig gillat Håkan Hellström. Så Linnros.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 4 feb, 2013 09:59 |
|
EmahS
Elev |
4 feb, 2013 10:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






♥

Mugglarportalen