@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
13 apr, 2012 15:44 |
|
Janelle Voldermort
Elev |
Jag har tråkit och ska ha enu mer tråkit
http://www.google.se/imgres?q=harry+potter&start=230&um=1&hl=sv&sa=N&rlz=1R2FTSG_svSE474&biw=1366&bih=602&addh=36&tbm=isch&tbnid=BQX973JQE7WYDM:&imgrefurl=http://www.joddler.se/Harry_Potter/Harry_Potter_i_sin_b%25C3%25A4sta_legoform_-7097&docid=fwNfvqqrIt 13 apr, 2012 15:45 |
|
IvveKingh
Elev |
13 apr, 2012 15:47 |
|
Fang
Elev |
Min drake är 100 dagar nu!
13 apr, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Har ni någon gång försökt skriva ett brev till J.K Rowling?
Det går inte, har försökt. 13 apr, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har ni någon gång försökt skriva ett brev till J.K Rowling? Det går inte, har försökt. Jag har skrivit ett, men hon har inte svarat... än :'( Men hon får ju 1000 brev varje dag, så det är nog inte så lätt 13 apr, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har ni någon gång försökt skriva ett brev till J.K Rowling? Det går inte, har försökt. Varför går det inte? 13 apr, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har ni någon gång försökt skriva ett brev till J.K Rowling? Det går inte, har försökt. Varför går det inte? Det är jättesvårt. 13 apr, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
MadEye Moody- När skickade du ditt brev?
13 apr, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har ni någon gång försökt skriva ett brev till J.K Rowling? Det går inte, har försökt. Varför går det inte? Det är jättesvårt. Jag fattar inte... 13 apr, 2012 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen