@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
13 apr, 2012 14:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Hjääääälp! Jag tänkte se en HP-film, men kan inte bestämma mig för vilken? Säg vilken ni tycker De vises sten eller Fången från Azkaban! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 14:56 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: De vises sten!!Skrivet av EmahS: Hjääääälp! Jag tänkte se en HP-film, men kan inte bestämma mig för vilken? Säg vilken ni tycker De vises sten eller Fången från Azkaban! Jag gör gifs från den nu, åh vad mysigt. ♥ 13 apr, 2012 14:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: De vises sten!!Skrivet av EmahS: Hjääääälp! Jag tänkte se en HP-film, men kan inte bestämma mig för vilken? Säg vilken ni tycker De vises sten eller Fången från Azkaban! Jag gör gifs från den nu, åh vad mysigt. ♥ De var så söta då xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 14:58 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: De vises sten!!Skrivet av EmahS: Hjääääälp! Jag tänkte se en HP-film, men kan inte bestämma mig för vilken? Säg vilken ni tycker De vises sten eller Fången från Azkaban! Jag gör gifs från den nu, åh vad mysigt. ♥ Åh, jag med ♥ ![]()
13 apr, 2012 14:59 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: De vises sten!!Skrivet av EmahS: Hjääääälp! Jag tänkte se en HP-film, men kan inte bestämma mig för vilken? Säg vilken ni tycker De vises sten eller Fången från Azkaban! Jag gör gifs från den nu, åh vad mysigt. ♥ Har bara den amerikanska versionen haha. Harry Potter and the Sorcerer's Stone </3 (min dvd är utlånad) UPDATE AV MIG SJÄLV: Har ju den på Blu-Ray! Problem solved
13 apr, 2012 15:00 |
|
scarhead
Lärare |
SIRI
DIN PROFILBILD VILL DU TA DÖD PÅ MIG??? Det känns konstigt när det står ''ajnshduib reblogged your photoset'' när jag inte har gjort den. xD 13 apr, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Får bita mig i läppen för att inte skratta, annars kommer brorsan också och stör mig genom att titta på Two and a half men..
Herregud. Walden är ju bäst ^^ Saknar inte ens Charlie. ... ok. Lite kanske... 13 apr, 2012 15:21 |
|
scarhead
Lärare |
13 apr, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
I WAAANT CAANDEY!
Seriöst sugen på godis :c 13 apr, 2012 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen