@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det verkar som att alla slår i sina tår idag xD När jag precis hade dammsugit mitt rum slog jag min stortå i den. Lol!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 14:44 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Jag slog tån innan idag när jag hämtade min frukost. xDDet verkar som att alla slår i sina tår idag xD När jag precis hade dammsugit mitt rum slog jag min stortå i den. Lol! 13 apr, 2012 14:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: Jag slog tån innan idag när jag hämtade min frukost. xD Det verkar som att alla slår i sina tår idag xD När jag precis hade dammsugit mitt rum slog jag min stortå i den. Lol! Det verkar inte som en bra dag för våra tår xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
13 apr, 2012 14:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej det är inte lika snygt, men som sagt sista utväg funkar de tju som Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: sånt år så jobbigt -.- annars funkar ju häftapparat ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ingen orsak, det var de lättaste jag kunde komma på ^^ detfinns ju en massa sätt men då måste man ju haen massaverktyoch trams xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^ Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c Åh, bra idé! Ja, haha. Det var det jag var orolig för, för jag måste lämna in den på måndag(har påsklov nu) och jag har redan fått extra tid för att jag har vart sjuk, så om jag inte hade gjort klart den till på måndag så skulle jag få sämre betyg. :c Ja, fast det skulle nog inte bli så snyggt, fast jag får nog ha det som en sista utväg om jag inte hittar nål och tråd. ^^ ------- Omg 1000 inlägg, är master och death nu. Grattis Tack 13 apr, 2012 14:53 |
|
si_tonks
Elev |
13 apr, 2012 14:53 |
|
scarhead
Lärare |
13 apr, 2012 14:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: varse Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej det är inte lika snygt, men som sagt sista utväg funkar det ju som Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: sånt år så jobbigt -.- annars funkar ju häftapparat ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ingen orsak, det var de lättaste jag kunde komma på ^^ detfinns ju en massa sätt men då måste man ju haen massaverktyoch trams xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^ Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c Åh, bra idé! Ja, haha. Det var det jag var orolig för, för jag måste lämna in den på måndag(har påsklov nu) och jag har redan fått extra tid för att jag har vart sjuk, så om jag inte hade gjort klart den till på måndag så skulle jag få sämre betyg. :c Ja, fast det skulle nog inte bli så snyggt, fast jag får nog ha det som en sista utväg om jag inte hittar nål och tråd. ^^ ------- Omg 1000 inlägg, är master och death nu. Grattis Tack ![]()
13 apr, 2012 14:54 |
|
Solkatten
Elev |
I morgon ska jag förvandla de muffisarna som mamma bakade igår/idag till cupcakes
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 14:55 |
|
scarhead
Lärare |
13 apr, 2012 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen