Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Komplimanger till Ellinor för att...
- Hon är awesome - Hon läser HP - Hon är aktiv på mugglis - Jag fick smaka hennes Chai-latte 16 dec, 2011 22:32 |
|
MizzNina
Elev |
Komplimanger till MizzNina
För att hon är typ supercool. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 dec, 2011 08:39 |
|
Elin@
Elev |
Komplimanger till Luna 1 bara för att hon är sjukt söt och underbar och helt askjd blöööh. Eh... Ja. En massa kramar till henne. ♥
17 dec, 2011 10:58 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elin@: Du är också helt 'askjd blöööh'-fantastisk. Komplimanger till Luna 1 bara för att hon är sjukt söt och underbar och helt askjd blöööh. Eh... Ja. En massa kramar till henne. ♥ ![]()
Tumblr.
17 dec, 2011 11:01 |
|
Borttagen
|
Ja, en stor bamsekram till Luna 1 från mig med, jag fattar inte att du kan tycka så om dig själv!
Alla gånger du har nämnts i denna tråd, tror du att vi har ljugit då om hur underbar du är? Nej. Det är sanning altihopa och jag önskar att du inser det någon dag. ♥ ![]() 17 dec, 2011 11:02 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, en stor bamsekram till Luna 1 från mig med, jag fattar inte att du kan tycka så om dig själv! Alla gånger du har nämnts i denna tråd, tror du att vi har ljugit då om hur underbar du är? Nej. Det är sanning altihopa och jag önskar att du inser det någon dag. ♥ Åh men finaste Linn ♥ Du får mig att le, ju! Du är alldeles för underbar för mig, det vet du! Alltså, jag vill bara krama dig, alltså puss på dig ♥
Tumblr.
17 dec, 2011 11:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Ja, en stor bamsekram till Luna 1 från mig med, jag fattar inte att du kan tycka så om dig själv! Alla gånger du har nämnts i denna tråd, tror du att vi har ljugit då om hur underbar du är? Nej. Det är sanning altihopa och jag önskar att du inser det någon dag. ♥ Åh men finaste Linn ♥ Du får mig att le, ju! Du är alldeles för underbar för mig, det vet du! Alltså, jag vill bara krama dig, alltså puss på dig ♥ ![]() ![]() ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 17 dec, 2011 11:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Kramar och många tack till kära Secchan som förgyllt många av mina dagar här :'D Du är fantastisk vännen!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 12:35 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Kramar och många tack till kära Secchan som förgyllt många av mina dagar här :'D Du är fantastisk vännen! Tänkte nämna henne med!
17 dec, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
17 dec, 2011 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen