Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha Britana och Finchel och Klaine och jag saknar faktiskt Tina & Artie och massa andra <///3 Jag med... alltså jag kan tänka mig att ta tillbaka finchel, och då är jag desperat x).
7 dec, 2012 23:58 |
|
ailiiin
Elev |
HarryPotterr, remember the sneak peek!
omg, dying for CrissColfer btw! ♥ 8 dec, 2012 00:31 |
|
Miskel
Elev |
För er hittills ovetande kommer nu PROMON inför Glee actually:
Spoiler: Tryck här för att visa! ************************* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Sam is stoopid och jag sitter här i mitt rum och gråter.
8 dec, 2012 01:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: För er hittills ovetande kommer nu PROMON inför Glee actually: Spoiler: Tryck här för att visa! ************************* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Sam is stoopid och jag sitter här i mitt rum och gråter. What........... the fuck................. 8 dec, 2012 17:05 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Miskel: Jag fattar noll... O.oFör er hittills ovetande kommer nu PROMON inför Glee actually: Spoiler: Tryck här för att visa! ************************* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Sam is stoopid och jag sitter här i mitt rum och gråter.
8 dec, 2012 17:55 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill se vad som hade hänt om ND inte funnits
8 dec, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Ja, hade varit ganska kuligt c:
8 dec, 2012 18:05 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, hade varit ganska kuligt c: Det kommer i nästa avsnitt 8 dec, 2012 18:08 |
|
scarhead
Lärare |
det känns som att Glee har slut på ideer och bara slänger ihop något, tbh
jag har inte samma känsla för Glee längre sigh, har ingen lust att titta genom de nya avsnitten 8 dec, 2012 18:11 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead: det känns som att Glee har slut på ideer och bara slänger ihop något, tbh A little bit true. Fast jag gillar ändå att de tar upp eating disorders, det behövdes för att ge lite spänning. Jag vill veta hur det går för Marley.. 8 dec, 2012 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen