Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Les Misérables ♥
Det är en av världens bästa musikaler och som bok är den enormt bra. Det finns ett djup och en ärlighet. En sårbarhet. Sorg, hat, kärlek, drömmar, förhoppningar, hinder... ohherregud, jag älskar Les Mis ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 feb, 2013 11:44
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 3 kl. 11:49
|
|
APELSiiN
Elev |
3 feb, 2013 11:45 |
|
Bombarda
Elev |
Gillar båda en det blir nog Les Misérables
Kärlek till alla! 3 feb, 2013 11:47 |
|
Borttagen
|
Les Misérables ¨, den andra verkade så läskig xD
3 feb, 2013 11:52 |
|
Borttagen
|
Jadu, känner baraa till namnen, så båda x'D
3 feb, 2013 12:34 |
|
MizzNina
Elev |
Har inte sett Le Mis....... Än....
Men svårt val ju. Gerry Butler ♥. Men jag får väl säga Phantom bara för det. Eller... nej... jo... Äh. Vi säger Phantom of the opera. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 3 feb, 2013 12:50 |
|
EmahS
Elev |
3 feb, 2013 12:59 |
|
Borttagen
|
Jag har inte sett Les Misérables än men jag tycker Phantom of the opera är överreklamerad så jag säger Les Misérables ändå! Är väldigt sugen på att se den någon gång!
EDIT: Mamma och pappa tipsade mig om att se en tv-serie som gjorts av den så det blir väl den jag tittar på i så fall! 3 feb, 2013 13:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 3 kl. 22:19
|
|
Obliviate_
Elev |
jag har inte sett någon av dom :o
3 feb, 2013 13:14 |
|
moaskywalkr
Elev |
3 feb, 2013 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen