Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av EMELESEL: NYHETER SPRÄNGLADDADE MOBILTELEFONER Hemliga källor har nu grävt fram att mugglarsamhället lever i en ny fara: Såkallade mobiltelefoner. Tydligen ska en mugglar vetenskapsman ha upptäckt att de så kallade ”batterierna” som mugglarna använder till sina mobiltelefoner kan sprängas när de blir för gamla. En medelålders dam i nordamerika ska tydligen ha suttit på kanten av sin säng med sin telefon i handen, när den plötsligt sprängdes och hon blev av med båda benen. En anonym källa (närmare bestämt EMELESELs mamma) har tagit detta på största allvar. Hon undviker tydligen all möjlig kontakt med sig egen pensionärstelefon och ska ha fått smärre utbrott varje gång hon kommer på sin dotter när hon umgås med sin telefon. Vad ska EMELESEL ta sig till? OMG! Men min mamma tycker att jag använder den för mycket, varesej den sprängs.. men detta fick mig nog att tänka om lite.. :3 TÄNK VAD MUGGLARE KAN KOMMA PÅ!? Haha, ja verkligen! B) 2 jul, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: NYHETER SPRÄNGLADDADE MOBILTELEFONER Hemliga källor har nu grävt fram att mugglarsamhället lever i en ny fara: Såkallade mobiltelefoner. Tydligen ska en mugglar vetenskapsman ha upptäckt att de så kallade ”batterierna” som mugglarna använder till sina mobiltelefoner kan sprängas när de blir för gamla. En medelålders dam i nordamerika ska tydligen ha suttit på kanten av sin säng med sin telefon i handen, när den plötsligt sprängdes och hon blev av med båda benen. En anonym källa (närmare bestämt EMELESELs mamma) har tagit detta på största allvar. Hon undviker tydligen all möjlig kontakt med sig egen pensionärstelefon och ska ha fått smärre utbrott varje gång hon kommer på sin dotter när hon umgås med sin telefon. Vad ska EMELESEL ta sig till? Vet du vad?! Efter att jag läst det där så drömde jag (på natten asså) att jag var tvungen att lämna ifrån mig alla mobiler, mp3spelare, datorer etc... Och det allra konstigaste var, som inte har ett skit att göra med mobilerna, att jag hade fem syskon, jag har bara ett, och ingen av dem var min lillebror!! Det var verkligen hemsk!! Och sen drömde jag att det var mitt i sommaren och vi skulle åka till min farbror och fira jul!! Det var nog det näst konstigaste jag drömt... 2 jul, 2012 17:04 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: NYHETER SPRÄNGLADDADE MOBILTELEFONER Hemliga källor har nu grävt fram att mugglarsamhället lever i en ny fara: Såkallade mobiltelefoner. Tydligen ska en mugglar vetenskapsman ha upptäckt att de så kallade ”batterierna” som mugglarna använder till sina mobiltelefoner kan sprängas när de blir för gamla. En medelålders dam i nordamerika ska tydligen ha suttit på kanten av sin säng med sin telefon i handen, när den plötsligt sprängdes och hon blev av med båda benen. En anonym källa (närmare bestämt EMELESELs mamma) har tagit detta på största allvar. Hon undviker tydligen all möjlig kontakt med sig egen pensionärstelefon och ska ha fått smärre utbrott varje gång hon kommer på sin dotter när hon umgås med sin telefon. Vad ska EMELESEL ta sig till? Vet du vad?! Efter att jag läst det där så drömde jag (på natten asså) att jag var tvungen att lämna ifrån mig alla mobiler, mp3spelare, datorer etc... Och det allra konstigaste var, som inte har ett skit att göra med mobilerna, att jag hade fem syskon, jag har bara ett, och ingen av dem var min lillebror!! Det var verkligen hemsk!! Och sen drömde jag att det var mitt i sommaren och vi skulle åka till min farbror och fira jul!! Det var nog det näst konstigaste jag drömt... Haha, det låter ju kul 2 jul, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: NYHETER SPRÄNGLADDADE MOBILTELEFONER Hemliga källor har nu grävt fram att mugglarsamhället lever i en ny fara: Såkallade mobiltelefoner. Tydligen ska en mugglar vetenskapsman ha upptäckt att de så kallade ”batterierna” som mugglarna använder till sina mobiltelefoner kan sprängas när de blir för gamla. En medelålders dam i nordamerika ska tydligen ha suttit på kanten av sin säng med sin telefon i handen, när den plötsligt sprängdes och hon blev av med båda benen. En anonym källa (närmare bestämt EMELESELs mamma) har tagit detta på största allvar. Hon undviker tydligen all möjlig kontakt med sig egen pensionärstelefon och ska ha fått smärre utbrott varje gång hon kommer på sin dotter när hon umgås med sin telefon. Vad ska EMELESEL ta sig till? Vet du vad?! Efter att jag läst det där så drömde jag (på natten asså) att jag var tvungen att lämna ifrån mig alla mobiler, mp3spelare, datorer etc... Och det allra konstigaste var, som inte har ett skit att göra med mobilerna, att jag hade fem syskon, jag har bara ett, och ingen av dem var min lillebror!! Det var verkligen hemsk!! Och sen drömde jag att det var mitt i sommaren och vi skulle åka till min farbror och fira jul!! Det var nog det näst konstigaste jag drömt... Haha, det låter ju kul Såhär efteråt skrattar jag bara, men när jag vaknade så kändes det hemsk konstigt. Och hela den dagen kollade jag bara skeptiskt på mobilen... 2 jul, 2012 17:07 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Vilken sport? Det sägs att dill99 var med sitt lag på invigningen av gloobul cup! Det var jätte häfftigt! Elin Lannto var dör, det är min mammas kusins bästa kommpis!! Fatta vad coolt!! Mitt lag heter Södra Trögd så om någon annan var där, skriv Järna vad ditt lag heter!! Fotboll! Mitt lag kom tvåa i 01 serien!!! Jag fick gå upp på sen och ta emot bucklan med mitt lag!!!! ( det finns inget la g för mig i 99 serien här där jag bor, jag skulle kunna gå i ES K men jag har inte börjat spela på 9Manna plan och jag spelar på 7 Manna plan så det är därför jag spelar i 01 serien om du undrar!) Jag spelar också fotboll i Azalea BK f98, men vi var inte med på den cupen. + att vi spelar 11 manna nu (med offside och allt! ^^). Jaha! vad roligt men synd att du inte var med på cuppen det var facktiskt rikdigt roligt!! Men det fanns 11 manna planar där också med offsider och allt också!! HEHE!! ♥ Vi har typ sommarlov med fotbollen nu så det enda vi åker på då är större cuper son typ gothia (fast vi bor i GBG) eller dana cup. (jag rekommederar dana, den är jätte rolig liten för att vara stor och den är i Danmark så det kommer folk från hela världen. Förra året var det folk från marocco och Indien, fast dom sög. XD Awsome!! ska prata med mina tränare! För det verkar kanske roligt!!!! ♥ HEHE!! ♥ Då kanske det blir nästa sommar, du måste säga till om det blir av! ^^ Japp lovar!! Om ni ska dit, säg till då så kanske vi ses!! LOVAR! ronnyponny: Vilket lag spelar du ? Själv spelar jag som sagt i ![]()
2 jul, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 18:55 |
|
HannaPanna
Elev |
2 jul, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Oopps, haha xD 2 jul, 2012 19:03 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oopps, haha xD Haha, nej, du kunde ju inte veta
2 jul, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Oopps, haha xD Haha, nej, du kunde ju inte veta Haha, nej det kunde jag ju inte. xD Men ändå, FAIL! =P 2 jul, 2012 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen