@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ingen orsak, det var de lättaste jag kunde komma på ^^ detfinns ju en massa sätt men då måste man ju haen massaverktyoch trams xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^ Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c Åh, bra idé! ![]()
13 apr, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Inatt drömde jag om att jag såg Iron Man och Batman typ skojbråka o.o
Iron Man (som var kvinna i min dröm e__e) kände på Batmans muskler... o.o Har också väldigt ont i min rumpa och knän/lår, cyklade nämligen några kilometer igår och idag. 13 apr, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ingen orsak, det var de lättaste jag kunde komma på ^^ detfinns ju en massa sätt men då måste man ju haen massaverktyoch trams xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^ Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c Åh, bra idé! Ja, haha. Det var det jag var orolig för, för jag måste lämna in den på måndag(har påsklov nu) och jag har redan fått extra tid för att jag har vart sjuk, så om jag inte hade gjort klart den till på måndag så skulle jag få sämre betyg. :c 13 apr, 2012 13:02 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
FIKAFIKAFIKA.
med... VÄNNERVÄNNERVÄNNER. TREVLIGTTREVLIGTTREVLIGT. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 13:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: sånt år så jobbigt -.- annars funkar ju häftapparat ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ingen orsak, det var de lättaste jag kunde komma på ^^ detfinns ju en massa sätt men då måste man ju haen massaverktyoch trams xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^ Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c Åh, bra idé! Ja, haha. Det var det jag var orolig för, för jag måste lämna in den på måndag(har påsklov nu) och jag har redan fått extra tid för att jag har vart sjuk, så om jag inte hade gjort klart den till på måndag så skulle jag få sämre betyg. :c ![]()
13 apr, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: sånt år så jobbigt -.- annars funkar ju häftapparat ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ingen orsak, det var de lättaste jag kunde komma på ^^ detfinns ju en massa sätt men då måste man ju haen massaverktyoch trams xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^ Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c Åh, bra idé! Ja, haha. Det var det jag var orolig för, för jag måste lämna in den på måndag(har påsklov nu) och jag har redan fått extra tid för att jag har vart sjuk, så om jag inte hade gjort klart den till på måndag så skulle jag få sämre betyg. :c Ja, fast det skulle nog inte bli så snyggt, fast jag får nog ha det som en sista utväg om jag inte hittar nål och tråd. ^^ ------- Omg 1000 inlägg, är master och death nu. 13 apr, 2012 13:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej det är inte lika snygt, men som sagt sista utväg funkar de tju som Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: sånt år så jobbigt -.- annars funkar ju häftapparat ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ingen orsak, det var de lättaste jag kunde komma på ^^ detfinns ju en massa sätt men då måste man ju haen massaverktyoch trams xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^ Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c Åh, bra idé! Ja, haha. Det var det jag var orolig för, för jag måste lämna in den på måndag(har påsklov nu) och jag har redan fått extra tid för att jag har vart sjuk, så om jag inte hade gjort klart den till på måndag så skulle jag få sämre betyg. :c Ja, fast det skulle nog inte bli så snyggt, fast jag får nog ha det som en sista utväg om jag inte hittar nål och tråd. ^^ ------- Omg 1000 inlägg, är master och death nu. Grattis ![]()
13 apr, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
Nä nu jävlar.
Kolla, familjen vägrar att åka till London. Jag vill, såklart åka dit men det är för dyrt. Då har jag varit duktig och faktiskt hittat en resa, med hotell och flyg för bara 11.938 kr. Från Arlanda. Min budget är 20.000 och 6000 går väl åt till mat så jag har 4000 KR ATT SHOPPA FÖR! Nu måste faktiskt de följa med (jag och en till) för nu har jag hittat så billigt. Håll tummarna folks 13 apr, 2012 13:30 |
|
Elin Lovegood
Elev |
13 apr, 2012 13:32 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gillar den dagen ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen