@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
3400 inlägg
13 apr, 2012 12:25 |
|
Borttagen
|
Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden?
Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c 13 apr, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
Mister jag pengar,
mister jag inget. Mister jag kärlek, mister jag något. Mister jag vänskap, mister jag mycket. Mister jag HARRY POTTER, mister jag allt 13 apr, 2012 12:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c ![]()
13 apr, 2012 12:34 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Twix: är det gratis??Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Twix: vart gjorde du den? Haha, gjorde precis en failad gif från Nalle Puh - Jullovet xD ![]() Blev ändå lite nöjd xD Photoscape.
13 apr, 2012 12:36 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Twix: är det gratis?? Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Twix: vart gjorde du den? Haha, gjorde precis en failad gif från Nalle Puh - Jullovet xD ![]() Blev ändå lite nöjd xD Photoscape. Ja. 13 apr, 2012 12:37 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Twix: ooh, det får jag testa!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Twix: är det gratis?? Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Twix: vart gjorde du den? Haha, gjorde precis en failad gif från Nalle Puh - Jullovet xD ![]() Blev ändå lite nöjd xD Photoscape. Ja.
13 apr, 2012 12:37 |
|
leumas vän
Elev |
13 apr, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du kan alltid sy :p använda nål och tråd ^^ Någon som har nåt förslag på hur jag kan sätta ihop min saga som jag har gjort på svenskan/bilden? Jag har fram- och baksidan på boken/sagan på två lösa blad och sen har jag texten på lösa A4 papper också. Så, hur sätter man ihop det på ett bra sätt så att det ser ut som en bok? Hjälp? Snälla? :c Åh, bra idé! 13 apr, 2012 12:58 |
|
EmahS
Elev |
Jäkla tönt jag är som typ börjar gråta för att jag ska se Jepson, Martin Axén, Jens, Leari & Sylvester från The Ark i sommar igen.
400 kr, men det är det fan värt för den mysigaste festivalen jag varit på i mitt liv!
13 apr, 2012 12:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen