@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Twix: vart gjorde du den? Haha, gjorde precis en failad gif från Nalle Puh - Jullovet xD ![]() Blev ändå lite nöjd xD Photoscape. 13 apr, 2012 11:45 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Twix: Någon som kan hjälpa mig med en sak på tumblr? Jag är så osmart xD Tyvärr, det var du som hjälpte mig med tumblr! xD "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 13 apr, 2012 11:46 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig seeeeg xD
13 apr, 2012 11:48 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag vaknade vid sex första gången xD så nej nu är det sent xD Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: tackar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja visst låter det xD du kan få halva *skär upp halva och skickar över till dig* Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott Åh, tack^^ *tar emot den och smakar, mm vad gott* Varsågod Halv 6???? Hur orkar du? ![]() ![]()
13 apr, 2012 11:49 |
|
Solkatten
Elev |
Zigge hoppade nyss upp på fåglarnas bur
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 11:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av J-star Black: Haha jag råkade vakna xD det var inte så att jag ställde klockan xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag vaknade vid sex första gången xD så nej nu är det sent xD Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: tackar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja visst låter det xD du kan få halva *skär upp halva och skickar över till dig* Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott Åh, tack^^ *tar emot den och smakar, mm vad gott* Varsågod Halv 6???? Hur orkar du? ![]()
13 apr, 2012 11:51 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
THE AWKWARD MOMENT NÄR DU SOMNAR OM I GARDEROBEN NÄR DU HÅLLER PÅ ATT HÄMTA KLÄDER.
Jag tog med mig täcket och somnade på golvet. xD Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 11:53 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag råkade vakna xD det var inte så att jag ställde klockan xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag vaknade vid sex första gången xD så nej nu är det sent xD Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: tackar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja visst låter det xD du kan få halva *skär upp halva och skickar över till dig* Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott Åh, tack^^ *tar emot den och smakar, mm vad gott* Varsågod Halv 6???? Hur orkar du? haha, brukar inte hända migXD ![]() ![]()
13 apr, 2012 11:53 |
|
Solkatten
Elev |
Ska nog spela lite Wii nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag tog vad jag hade hemma xD det var antingen det lr HP o han är inte med lika mkt i den xD så då får jag kolla på PP, men jag måste kolla upp det där Skrivet av Cara Riddle: Äter min goda kladdkake frukost och ser på Peter Pan och dreglar öve Jason Isaacs ♥ sett är inte alls InspiredPsycho fel xD jag skyller all på dig xD Vadå mitt fel? Titta på The Chumscrubber! XD du kommer dö! Jason är med där jag kan inte få bort bilden på Jasons karaktär som ligger där i soffan och hånglar med tjejen ._. Haha xD yep. Jag har verkligen inte mått så bra på ett tag som jag gjorde mitt i natten ^_^ 13 apr, 2012 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen