@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag ska inte, ska se på Lets Dance 13 apr, 2012 11:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av ronnyponny:
Skrivet av J-star Black: tackar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja visst låter det xD du kan få halva *skär upp halva och skickar över till dig* Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott Åh, tack^^ *tar emot den och smakar, mm vad gott* ![]()
13 apr, 2012 11:35 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: tackar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja visst låter det xD du kan få halva *skär upp halva och skickar över till dig* Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott Åh, tack^^ *tar emot den och smakar, mm vad gott* Varsågod ![]() ![]()
13 apr, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Faaaakeeee! 13 apr, 2012 11:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av J-star Black: Haha jag vaknade vid sex första gången xD så nej nu är det sent xDSkrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: tackar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja visst låter det xD du kan få halva *skär upp halva och skickar över till dig* Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott Åh, tack^^ *tar emot den och smakar, mm vad gott* Varsågod ![]()
13 apr, 2012 11:39 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 11:39 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det som är så tråkigt Jag vet, men föräldrar du vet 13 apr, 2012 11:40 |
|
Twix
Elev |
13 apr, 2012 11:41 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Twix: vart gjorde du den?Haha, gjorde precis en failad gif från Nalle Puh - Jullovet xD ![]() Blev ändå lite nöjd xD
13 apr, 2012 11:42 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska skriva lite nu. Tror jag. Ja, för jag väntar på att Draken Norbert ska sluta vara så seg Tack själv
13 apr, 2012 11:43 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen