@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
13 apr, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: *gäspaaaaar* jag är verkligen supertrött ... Välkommen till klubben Tack, bjuder klubben på kakor ? Jodå Bra, jag kan bjuda på daften då ![]() PARTY HARD! Näe, PARTY SOFT. - Vi är ju trötta dude Aa juste... *knaprar långsamt på ett hörn av kakan* *gääääspar* Näe, nu ska jag gå och lägga mig, i ett bollhav ! Jag hänger med! Ska bara spruta hårsprey i håret. 13 apr, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: *gäspaaaaar* jag är verkligen supertrött ... Välkommen till klubben Tack, bjuder klubben på kakor ? Jodå Bra, jag kan bjuda på daften då ![]() PARTY HARD! Näe, PARTY SOFT. - Vi är ju trötta dude Aa juste... *knaprar långsamt på ett hörn av kakan* *gääääspar* Näe, nu ska jag gå och lägga mig, i ett bollhav ! Jag hänger med! Ska bara spruta hårsprey i håret. AWESOME ! 13 apr, 2012 11:23 |
|
J-star Black
Elev |
13 apr, 2012 11:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 apr, 2012 11:25 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott ![]() ![]()
13 apr, 2012 11:26 |
|
ronnyponny
Elev |
haha! Jag med! MIn kompis som jag pratar med på skype lät mig lyssna och hon bara: Detta är värsta läskigt!
Och jag blev som O.O när jag förstod att det var en kille!
13 apr, 2012 11:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: Ja visst låter det xD du kan få halva *skär upp halva och skickar över till dig*Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott ![]()
13 apr, 2012 11:30 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av ronnyponny: haha! Jag med! MIn kompis som jag pratar med på skype lät mig lyssna och hon bara: Detta är värsta läskigt! Och jag blev som O.O när jag förstod att det var en kille! Ja, jag väntade mig en killröst och blev helt paff Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja visst låter det xD du kan få halva *skär upp halva och skickar över till dig* Skrivet av Cara Riddle: God morgon ^^ jag har kladdkaka i fall du vill ha?? Godmorgon! Tack, det låter gott Åh, tack^^ *tar emot den och smakar, mm vad gott* ![]() ![]()
13 apr, 2012 11:31 |
|
Solkatten
Elev |
Någon mer än jag som ska se New Girl ikväll?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 11:32 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen