@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag MED!!Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Pottermore kommer säkert aldrig öppna ... Jodå, efter att männskliheten har dött ut -.- Jag har väntat i ett halvår på att det ska öppna nu ._. Jag med. Jag är besviken. Och nu har jag JÄVLIGT HÖGA förväntingar -.-
13 apr, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
Jag ska skriva lite nu. Tror jag. Ja, för jag väntar på att Draken Norbert ska sluta vara så seg
13 apr, 2012 10:52 |
|
Twix
Elev |
Jag försökte göra en Disney-gif, men failade totalt xD 40 bortkastade minuter... x]
13 apr, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
Jag har en insekt som kryper på mig, han heter Bert och är min nya bästa vän.
13 apr, 2012 10:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
Äter min goda kladdkake frukost och ser på Peter Pan och dreglar öve Jason Isaacs ♥ sett är inte alls InspiredPsycho fel xD jag skyller all på dig xD
![]()
13 apr, 2012 10:58 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Äter min goda kladdkake frukost och ser på Peter Pan och dreglar öve Jason Isaacs ♥ sett är inte alls inspiredpsycho fel xD jag skyller all på dig xD Kladdkaka till frukost? usch vad sött >.<
13 apr, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Äter min goda kladdkake frukost och ser på Peter Pan och dreglar öve Jason Isaacs ♥ sett är inte alls InspiredPsycho fel xD jag skyller all på dig xD Vadå mitt fel? Titta på The Chumscrubber! XD du kommer dö! Jason är med där jag kan inte få bort bilden på Jasons karaktär som ligger där i soffan och hånglar med tjejen ._. 13 apr, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
*gäspaaaaar* jag är verkligen supertrött ...
13 apr, 2012 11:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tog vad jag hade hemma xD det var antingen det lr HP o han är inte med lika mkt i den xD så då får jag kolla på PP, men jag måste kolla upp det där Skrivet av Cara Riddle: Äter min goda kladdkake frukost och ser på Peter Pan och dreglar öve Jason Isaacs ♥ sett är inte alls InspiredPsycho fel xD jag skyller all på dig xD Vadå mitt fel? Titta på The Chumscrubber! XD du kommer dö! Jason är med där jag kan inte få bort bilden på Jasons karaktär som ligger där i soffan och hånglar med tjejen ._. EmahS nej de tär jätte gött och jag behövde det xD ![]()
13 apr, 2012 11:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-13 kl. 11:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: *gäspaaaaar* jag är verkligen supertrött ... Välkommen till klubben 13 apr, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen