@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Weasleygirl98: Det lär riktigt roligt, nu vill jag med pyssla xD ensam hemma eftersom jag låtsades vara sjuk, MoHahaha så jag skall nog se film och äta nån smet till frukost Skrivet av Cara Riddle: Godmorgon alla mugglisar ♥ i och försig har jag varit vaken sen kl sex xD men nu valde jag att vakna på riktigt ^^ So what's up people?? Tänker pyssla massa Hpsaker och baka cupcakes Haha, tagit några skolgodisar av bröderna eller? ;p Winter is coming... 13 apr, 2012 10:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: haha aa, de svängde förbi mot in i morse Sä jag var bara tvungen xD vad skall du göra för HP pyssel då??Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Weasleygirl98: Det lär riktigt roligt, nu vill jag med pyssla xD ensam hemma eftersom jag låtsades vara sjuk, MoHahaha så jag skall nog se film och äta nån smet till frukost Skrivet av Cara Riddle: Godmorgon alla mugglisar ♥ i och försig har jag varit vaken sen kl sex xD men nu valde jag att vakna på riktigt ^^ So what's up people?? Tänker pyssla massa Hpsaker och baka cupcakes Haha, tagit några skolgodisar av bröderna eller? ;p ![]()
13 apr, 2012 10:03 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Twix: Min drake dog nyss :''( VARFÖR?! VOLDINA VAR JU EN SÅN FIN DRAKE! WHY CRUEL WORLD, WHYYY?!? Näää... stackarn Winter is coming... 13 apr, 2012 10:04 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Twix: Min drake dog nyss :''( VARFÖR?! VOLDINA VAR JU EN SÅN FIN DRAKE! WHY CRUEL WORLD, WHYYY?!? Min drake dog igår kväll :'( R.I.P Chuck Bass! Min dog två minuter och tjugofem sekunder efter tio igår, så samma här :'''''''( R.I.P Voldina 13 apr, 2012 10:05 |
|
Solkatten
Elev |
Pottermore kommer säkert aldrig öppna ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 10:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 apr, 2012 10:20 |
|
Solkatten
Elev |
Släktkalas i morgon ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Pottermore kommer säkert aldrig öppna ... Jodå, efter att männskliheten har dött ut -.- 13 apr, 2012 10:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Pottermore kommer säkert aldrig öppna ... Jodå, efter att männskliheten har dött ut -.- Jag har väntat i ett halvår på att det ska öppna nu ._. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
13 apr, 2012 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen