Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG VILL VARA EN KARRIÄRIST. Enough said. Omg. This. This. THIS SO MUCH. JAG VILL VARA DET MED! FRÅN DISTRIKT FYRA OFC! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
21 maj, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Ginnyy: Because I wan't to. 8'3
Nejmen. För att jag på något sätt gillar själva idén med hungerspelen och jag tycker att det vore kul att själv vara med. Okej, nu låter jag som en psykopat/whatever som vill springa runt och döda tonåringar, men eh. I would love to be a career actually. Plus att jag älskar karriäristerna och de högre distrikterna(där många är karriärister), så jag kan nog ha påverkats av det också. 21 maj, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunah~: Är det bara jag som nördar Jack Quaid och Isabelle Fuhrman?? Jag nördar Isabelle Fuhrman, haha. :3 21 maj, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Pillow: OMG YOU ARE LIKE MY SOULMATE OR SOMETHING
I LOAF THE CAREERS AND I WANT TO BE ONE 21 maj, 2012 21:48 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Är det bara jag som nördar Jack Quaid och Isabelle Fuhrman?? Jag nördar Isabelle Fuhrman, haha. :3 :3 I'm not alone
21 maj, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Ellie Lovegood - OMG, AWESOMENESS ON HIGH LEVEL. :3
21 maj, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood - OMG, AWESOMENESS ON HIGH LEVEL. :3 YEAH >:'D 21 maj, 2012 21:50 |
|
Miskel
Elev |
1. Tycker ni att Katniss och Peeta är ett fint par?
JAAA, GOO PEENIS! 2. Skulle ni överleva i arenan? Proooooobably not.... 3. Vilken bok är bäst? 1:an, STORT. Enligt mig så sög 2:an och 3:an STORSÖG. 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? FUCK NO. Primrose är den enda som jag kan tänka mig.
21 maj, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Btw, jag gillar inte precis tanken på att delta i Hungerspelen, utan det är mer som att det skulle vara riktigt bra (och ascoolt) att vara en karriärist om man skulle bli inskickad dit i arenan. Att kunna hantera alla möjliga sorters vapen efter att ha tränat i flera år låter rätt lockande, actually. ^^
21 maj, 2012 22:01 |
|
Ms.Markus
Elev |
21 maj, 2012 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen