Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jympa, eftersom jag inte har någon aning vad spinning är.
2 feb, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
Jag har gått i, och älskar, jympa så ja... ♥
2 feb, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
spinnig, vet ej varför.
2 feb, 2013 22:23 |
|
Disenchanted
Elev |
3 feb, 2013 00:30 |
|
Bombarda
Elev |
spinning
Kärlek till alla! 3 feb, 2013 10:42 |
|
Borttagen
|
Spinning, man behöver inte tänka så mycket utan kan koncentrera sig på annat.
3 feb, 2013 11:09 |
|
Zendaya
Elev |
Ska det inte komma någon till idag?
3 feb, 2013 11:10 |
|
Ladusvalan
Elev |
Som jympaledare på Friskis&Svettis måste jag förstås säga jympa! Har inte testat så mycket spinning heller (endast ett par gånger), och det kommer aldrig att bli lika kul som jympa (eller dans fuego!) även om det var hyfsat.
Resultat i frågan "jympa eller spinning?": 14-9 till jympa! Obs! Ny fråga i första inlägget!, varsågod, Zendaya! 3 feb, 2013 11:20 |
|
Zendaya
Elev |
Les Misérables
3 feb, 2013 11:21 |
|
Little J
Elev |
3 feb, 2013 11:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen