Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
Det sägs att NILO VÄNTAR SOM EN GALNING TILLS FOTBOLLEN BÖRJAR!
Hon typ dör snart... BÖBÖGÖHÖHÖHÖDHGFAIOERGBUIW! (okej... lite överpeppad..!) Haha, jag hejar på SPANIEN! ♥♥
1 jul, 2012 20:31 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av MissWentz: omg, då måste jag ha mött dig någon gång för långe sen!!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Vilken sport? Det sägs att dill99 var med sitt lag på invigningen av gloobul cup! Det var jätte häfftigt! Elin Lannto var dör, det är min mammas kusins bästa kommpis!! Fatta vad coolt!! Mitt lag heter Södra Trögd så om någon annan var där, skriv Järna vad ditt lag heter!! Fotboll! Mitt lag kom tvåa i 01 serien!!! Jag fick gå upp på sen och ta emot bucklan med mitt lag!!!! ( det finns inget lag för mig i 99 serien här där jag bor, jag skulle kunna gå i ES K men jag har inte börjat spela på 9Manna plan och jag spelar på 7 Manna plan så det är därför jag spelar i 01 serien om du undrar!) Jag spelar också fotboll i Azalea BK f98, men vi var inte med på den cupen. + att vi spelar 11 manna nu (med offside och allt! ^^).
1 jul, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
linnlovegoods kommentar på allt : strålfisk
1 jul, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av MissWentz: omg, då måste jag ha mött dig någon gång för långe sen!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Vilken sport? Det sägs att dill99 var med sitt lag på invigningen av gloobul cup! Det var jätte häfftigt! Elin Lannto var dör, det är min mammas kusins bästa kommpis!! Fatta vad coolt!! Mitt lag heter Södra Trögd så om någon annan var där, skriv Järna vad ditt lag heter!! Fotboll! Mitt lag kom tvåa i 01 serien!!! Jag fick gå upp på sen och ta emot bucklan med mitt lag!!!! ( det finns inget lag för mig i 99 serien här där jag bor, jag skulle kunna gå i ES K men jag har inte börjat spela på 9Manna plan och jag spelar på 7 Manna plan så det är därför jag spelar i 01 serien om du undrar!) Jag spelar också fotboll i Azalea BK f98, men vi var inte med på den cupen. + att vi spelar 11 manna nu (med offside och allt! ^^). Ofta!!! Vad coolt!! Spelar du i något lag? Mitt lag är iallafall gult och heter Södra Trögd! 1 jul, 2012 21:37 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej nu blev det lite fel! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av MissWentz: omg, då måste jag ha mött dig någon gång för långe sen!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Vilken sport? Det sägs att dill99 var med sitt lag på invigningen av gloobul cup! Det var jätte häfftigt! Elin Lannto var dör, det är min mammas kusins bästa kommpis!! Fatta vad coolt!! Mitt lag heter Södra Trögd så om någon annan var där, skriv Järna vad ditt lag heter!! Fotboll! Mitt lag kom tvåa i 01 serien!!! Jag fick gå upp på sen och ta emot bucklan med mitt lag!!!! ( det finns inget lag för mig i 99 serien här där jag bor, jag skulle kunna gå i ES K men jag har inte börjat spela på 9Manna plan och jag spelar på 7 Manna plan så det är därför jag spelar i 01 serien om du undrar!) Jag spelar också fotboll i Azalea BK f98, men vi var inte med på den cupen. + att vi spelar 11 manna nu (med offside och allt! ^^). Ofta!!! Vad coolt!! Spelar du i något lag? Mitt lag är iallafall gult och heter Södra Trögd! jag menade att jag nog hade mött MissWentz!!
2 jul, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: okej nu blev det lite fel! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av MissWentz: omg, då måste jag ha mött dig någon gång för långe sen!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Vilken sport? Det sägs att dill99 var med sitt lag på invigningen av gloobul cup! Det var jätte häfftigt! Elin Lannto var dör, det är min mammas kusins bästa kommpis!! Fatta vad coolt!! Mitt lag heter Södra Trögd så om någon annan var där, skriv Järna vad ditt lag heter!! Fotboll! Mitt lag kom tvåa i 01 serien!!! Jag fick gå upp på sen och ta emot bucklan med mitt lag!!!! ( det finns inget lag för mig i 99 serien här där jag bor, jag skulle kunna gå i ES K men jag har inte börjat spela på 9Manna plan och jag spelar på 7 Manna plan så det är därför jag spelar i 01 serien om du undrar!) Jag spelar också fotboll i Azalea BK f98, men vi var inte med på den cupen. + att vi spelar 11 manna nu (med offside och allt! ^^). Ofta!!! Vad coolt!! Spelar du i något lag? Mitt lag är iallafall gult och heter Södra Trögd! jag menade att jag nog hade mött MissWentz!! Jaha! ojdå men det gör inget! 2 jul, 2012 10:54 |
|
_SanD_
Elev |
2 jul, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Har hört viskningar om att Elma00 för första gången i sit liv har kollat igenom en Ellos tidniog och hittat en tröja hon vill ha :O. och en gympa dress, fast der var mamma som hittade den.
2 jul, 2012 16:00 |
|
amanda1104
Elev |
Det sägs att amanda1104 vill att miss-somebody ska skriva i 'Rollspel' SKRIV!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
linn gillar spets, fläta, drago och mörka ginny
2 jul, 2012 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen