@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ol!v!a
Elev |
Såg en super häftig bio idag!
13 apr, 2012 01:31 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag var på x factor igår. Och det var en kille som alla blev helt galna runt. Så jag var ju tvungen att ta bild!
![]() Men jag hade absolut ingen aning om vem det var förrän Hotissue berättade det för mig sen, ehehe. Känner mig så cool. Tar bilder med folk jag inte ens vet vilka det är :'
13 apr, 2012 01:57 |
|
Borttagen
|
Hejsan hoppsan!
Jag har inte vart inne på 50 vintrer! Känner mig stolt att äntligen vara inne på ett tag! Men nu måste jag sova, god natt 13 apr, 2012 02:18 |
|
EmahS
Elev |
Det bästa med att chefen har semester är att hans parkering närmst ingången är ledig och ingen kommer ihåg att ta den
Sen lurar jag alla att han är på plats eftersom jag har hans bil hah.
13 apr, 2012 06:53 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade för tidigt idag O_O
13 apr, 2012 08:14 |
|
.:Elise:.
Elev |
13 apr, 2012 08:22 |
|
EmahS
Elev |
13 apr, 2012 08:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag har inte sovit inatt :$ thihihi, har suttit och chattat på fb o msn o varit inne lite på mugglis o lyssnat på nicki minaj och spelat sims 2 :333 osså har jag ju redigerat bilder oxå!
![]()
13 apr, 2012 08:26 |
|
Borttagen
|
Jag drömde en rolig dröm.
Att mina GET prov förvandlades till ett cykelrace, där jag kom trea. ^^ 13 apr, 2012 08:30 |
|
EmahS
Elev |
13 apr, 2012 08:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen