@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
12 apr, 2012 23:14 |
|
Alice...
Elev |
Godnatt!
Imorrn så kommer jag åka till värmland och då inte vara inne så mycket, kommer tillbax på söndag
12 apr, 2012 23:15 |
|
Borttagen
|
Finns det någon social mugglis därute som kan tänka sig att uggla med lilla mig? x]
12 apr, 2012 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Finns det någon social mugglis därute som kan tänka sig att uggla med lilla mig? x] Jag kan 12 apr, 2012 23:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Finns det någon social mugglis därute som kan tänka sig att uggla med lilla mig? x] Jag kan OH YEAH uggla på gång 12 apr, 2012 23:59 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns det någon social mugglis därute som kan tänka sig att uggla med lilla mig? x] HERE I AM! 13 apr, 2012 00:00 |
|
scarhead
Lärare |
13 apr, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Finns det någon social mugglis därute som kan tänka sig att uggla med lilla mig? x] HERE I AM! ALLA ÄR SÅ SNÄLLA MOT MIG IDAG YEAAAHH 13 apr, 2012 00:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu efter vad som känns som en livstid har jag äntligen limmat klart puzzlen ^^ det är två 500 hundra bitars puzzel som bildar en bild ur två eprspektiv så egentligen är det ett 1000 bitars puzzel xD jag kan tala om för er att om ni nån gång skall limma puzzel gör det medans ni puzzlar inte efter för då får ni puzzla allt igen xD jag lärde mig hur jobbigt det var den hårda vägen xD nej nu skall jag sova så natti natti mugglis ♥
![]()
13 apr, 2012 00:05 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Nu efter vad som känns som en livstid har jag äntligen limmat klart puzzlen ^^ det är två 500 hundra bitars puzzel som bildar en bild ur två eprspektiv så egentligen är det ett 1000 bitars puzzel xD jag kan tala om för er att om ni nån gång skall limma puzzel gör det medans ni puzzlar inte efter för då får ni puzzla allt igen xD jag lärde mig hur jobbigt det var den hårda vägen xD nej nu skall jag sova så natti natti mugglis ♥ natti♥ ![]() ![]()
13 apr, 2012 00:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen