@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
I SET FIRE TO THE BREAD
WATCHED IT BURN AS MOM SLAPPED MY FACE THEN SHE SCREAMED AND I CRIED AND I RAN OUTSIDE INTO THE RAIN THE RAAAAAAAAAIN I SET FIRE TO THE BREAD THEN I THREW IT AT KATNISS HEAD THEN SHE SCREAMED AND I CRIED AND I RAN BACK INSIDE OUT OF THE RAIN THE RAAAAAAAAAIN WHEN I WALK OUT THE BAKERY THIS IS WHAT I SEE KATNISS EVERDEEN IS STARING AT ME I GOT A LOAF IN MY HAND AND I AIN't AFRAID TO THROW IT, THROW IT, THROW IT, THROW IT... I'M PEETA AND I KNOW IT Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 12 apr, 2012 22:43 |
|
si_tonks
Elev |
12 apr, 2012 22:44 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av 9te: Jag borde kanske gå runt med skydd på tårna, så slipper jag det.Skrivet av scarhead: HERREGUD JA. Jag har också slagit i tån någon gång och vet att det gör ont! Stackars lilltån, alltid just den tån som får alla smällar. xD 12 apr, 2012 22:46 |
|
9te
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av 9te: Jag borde kanske gå runt med skydd på tårna, så slipper jag det.Skrivet av scarhead: HERREGUD JA. Jag har också slagit i tån någon gång och vet att det gör ont! Stackars lilltån, alltid just den tån som får alla smällar. xD Man kan gå med kuddar framför tårna "Tuta och kör Ernie!"
12 apr, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
scarhead: SKIT OCKSÅ NU SLOG JAG I MIN STORTÅ PRECIS NÄR JAG LÄSTE DET DÄR DAMN IT
12 apr, 2012 22:49 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ALLTSÅscarhead: SKIT OCKSÅ NU SLOG JAG I MIN STORTÅ PRECIS NÄR JAG LÄSTE DET DÄR DAMN IT SMÄRTAN DEN ÄR OFÖRKLARIG 12 apr, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Känner mig så osynlig. *suuuck*
12 apr, 2012 22:52 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känner mig så osynlig. *suuuck* Nä, du är inte osynlig♥ Så får du ju inte tänka^^ ![]() ![]()
12 apr, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Känner mig så osynlig. *suuuck* Nä, du är inte osynlig♥ Så får du ju inte tänka^^ Haha, okidooki. Men känner mig dock inte så synlig ♥ 12 apr, 2012 22:55 |
|
scarhead
Lärare |
en anon frågade en tjej om hon sökte uppmärksamhet för hon skrev att hennes bästa vän nästan tog livet av sig
alltså what the fuck 12 apr, 2012 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen