@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
12 apr, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
12 apr, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Ska smsa med Alice... i fyra timmar i morgon XD
12 apr, 2012 22:10 |
|
Pixie
Elev |
12 apr, 2012 22:11 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Någar mugglisar som har lust att skypa?
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 12 apr, 2012 22:14 |
|
scarhead
Lärare |
12 apr, 2012 22:15 |
|
accioron
Elev |
12 apr, 2012 22:17 |
|
Pixie
Elev |
jag: pappa vet du, på mugglis...
pappa: pratar du om den där scarhead igen? jag: ja pappa: ja, hon gillar ju hungerspelen! jag: how u knoow? jag har faktiskt inte sagt det..o.O
12 apr, 2012 22:20 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska till Italien på tisdag!!!! Vad kul, skulle också vilja åka till Italia "Tuta och kör Ernie!"
12 apr, 2012 22:23 |
|
leumas vän
Elev |
12 apr, 2012 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen