Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Kan säga att jag fick hem hela trilogin i en enda bok för kanske en månad sedan. Den var verkligen jättesnygg, haha! ♥ Kanske lägger upp en bild sen. Inte för att någon tycker att detta är intressant men.. =D Hehe, det har jag också =) Det är typ exakt en månad sen för mig, tror jag ;P Vilket sammanträffande Adlibris för dig också va? =) Nej. Bonnier Carlsen (om du menar "tryckare" 21 maj, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
JAG VILL VARA EN KARRIÄRIST. Enough said.
21 maj, 2012 21:17 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: WORDSJAG VILL VARA EN KARRIÄRIST. Enough said. ♏︎ 21 maj, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG VILL VARA EN KARRIÄRIST. Enough said. Omg. This. This. THIS SO MUCH. 21 maj, 2012 21:32 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG VILL VARA EN KARRIÄRIST. Enough said. Omg. This. This. THIS SO MUCH. VARFÖR?!
21 maj, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
21 maj, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Personligen vill jag inte vara med om Hungerspelen överhuvudtaget, inte heller som karriärist.
21 maj, 2012 21:35 |
|
Emme Lestrange
Elev |
21 maj, 2012 21:38 |
|
Lunah~
Elev |
21 maj, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG VILL VARA EN KARRIÄRIST. Enough said. Omg. This. This. THIS SO MUCH. VARFÖR?! JAG JOINAR! GINNYY DOM ÄGER JU HAHA YAY, I'M NOT ALONE. :3 (Det känns som att det är sjukt många som avskyr dem, men jag hör inte till dem. Karriäristerna är fett awesome, och så är det bara). 21 maj, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen