Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara de utan russin. Jag vill ge en komplimang till lussebullar för att dom är så jäkla goda! ♥
![]()
16 dec, 2011 16:14 |
|
LoonyMe
Elev |
16 dec, 2011 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: ^^Petar alltid bort russinen, blä för russin... Jag gillar inte helles russin. :c Vi fick lussebulle i skolan... Hittade 13 russin i min bulle. '-' 16 dec, 2011 16:32 |
|
Anapneo
Elev |
16 dec, 2011 16:38 |
|
Borttagen
|
16 dec, 2011 16:39 |
|
Elley
Elev |
Komplimanger till themarauder, Simonlack och Tonkspihl bara för att jag har sett er utanför halmstads biograf utan att ha en aning om det!
http://nouw.com/ellenfelixson/
16 dec, 2011 16:51 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Min bästa vän är en ängel. Jag har aldrig träffat en starkare eller underbarare person än henne. Tack för att du gör mitt liv Sara Halil ♥
"She's buying the stairway to heaven" 16 dec, 2011 17:23 |
|
LoonyMe
Elev |
16 dec, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JoLizz: Skrivet av Borttagen: Bara de utan russin. Jag vill ge en komplimang till lussebullar för att dom är så jäkla goda! ♥ Neej, med russin! 16 dec, 2011 17:46 |
|
linnvendela
Elev |
16 dec, 2011 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen