Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 382 383 384 ... 560 561 562
Användare Inlägg
ailiiin
Elev

Avatar


We Wont Give Up On Finchel trendar på twitter

7 dec, 2012 20:13

scarhead
Lärare

Avatar


min Gleelust har försvunnit nu en aning haha, orkade knappt se på avsnittet utan att spola fram för jag pallade inte se haha
orkar inte bram för gulligt och fint men mitt hjärta

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

7 dec, 2012 20:25

Ginny00
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag älskar pianokillen!! XD

Hatar dock att Tina är så sur på Marley, DET VAR KITTYS FEL FRÅN BÖRJAN. Snälla Tina, du är inte dum men du ger ett rejält bra intryck av det..

Bramkiss ♥ Åh, jag börjar nästan shippa de lite.. LITE.

Jag är lite trött på Rachels långa känslosamma ballader.. ibland är det bra och ibland bara tråkigt. Men jag gillar ju å andra sidan inte henne vidare mycket

Åh vilka Klainevibbar jag fick av Being Alive. Beautiful. ♥

Don't dream it's over och Kurts acceptanceletter!!! ♥ Ååååh!

7 dec, 2012 20:52

APELSiiN
Elev

Avatar


Min obsession av Glee har typ också försvunnit lite... men vet inte varför.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men jag älskade att Kurt kom in på Nyada, MER HUMMELBERRY NOWWW
Älskar verkligen Rachel i säsong 4 ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F39c4fa2ab966749570cea83739a5c7e9%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Ffc121ec46bd486774c2c3a18eb192f9d%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto2_250.gif

7 dec, 2012 20:56

MissLollo
Elev

Avatar


fattar inte promom för nästa avsnitt?? o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

7 dec, 2012 21:01

Borttagen

Avatar


Är det bara jag som verkligen gillade avsnittet? :3

7 dec, 2012 21:03

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det bara jag som verkligen gillade avsnittet? :3

Nej, jag tyckte om det!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Don't dream it's over liksom ♥

7 dec, 2012 21:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Är det bara jag som verkligen gillade avsnittet? :3

Nej, jag tyckte om det!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Don't dream it's over liksom ♥
Åh ja ♥

7 dec, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag ska se det strax ♥
Jag meeee ♥

7 dec, 2012 22:08

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det bara jag som verkligen gillade avsnittet? :3

Älskade deeeet! ♥

Spoiler:
Tryck här för att visa!Kunde vart lite mera Klaine.. men aaaaaah sneak peeken! :'D

7 dec, 2012 22:18

1 2 3 ... 382 383 384 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.