Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
2 feb, 2013 16:21 |
|
Dream
Elev |
2 feb, 2013 16:35 |
|
moaskywalkr
Elev |
2 feb, 2013 18:36 |
|
Lunah~
Elev |
2 feb, 2013 19:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Gympa är steget roligare för att det innehåller fler moment och olika grenar
Har haft en heljobbig vecka nu när båda knäna varit bitchar. Den långa vinterns kyla som påverkat bland annat, samma visa varje vinter men i år är det hysteriskt jobbigt! Obligatoriskt med tigerbalsam varje morgon för att jag skall orka genomlida ondskan och strumpbyxor istället för jeans ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 feb, 2013 19:20 |
|
Ginny00
Elev |
Jympa är det enda jag testat.
2 feb, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
Enda jag gillar med gympa är redskap. Plintar och ringar :3 Men å andra sidan har jag inte gjort någon form av gympa sen våren 2008. Spinning däremot har jag gjort och det är nice för man behöver inte riktigt koncentrera sig och kan tänka på annat medan man tränar och får ändå träningen gjord :3
Så spinning. 2 feb, 2013 21:03 |
|
Unik
Elev |
2 feb, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Jympa, då...
2 feb, 2013 21:43 |
|
MissBellatrix
Elev |
Beror på, brukar köra friskis och svettis, fullkomligt älskar jympa, fast Anna Höglunds spinning pass är så sjuuukt awesome!
Så, SPINNING!! ♥ Hey there. You come here often? 2 feb, 2013 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen