@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
du och jag kom aldrig överens, ville jag att du skulle göra något gjorde du det motsatta, ropade jag kom du aldrig, du kunde verkligen driva mig tillvansine!! men sen en dag vände det och vi hittade varandra, du förstod att jag inte var hemsk och jag förstod att du bara hade skojat, jag började fästa mig vid dig, fast jag lovat mig själv att aldrig göra om det!! det var något specielt med dig och när vi var tillsammans kändes det som vi flög över ängarna! du blev min lilla bäbbis, och jag hade en massa planer för dig och mig, allt roligt vi skulle göra till sommaren, men som i ett trollslag var allt förstört, nu skall du säljas precis som alla andra och jag står ensam kvar igen...jag kommer sakna dig Ballerina, du var min lilla bäbbis, det är inte rättvist. nu är prinsessan ledsen, hela hennes värld är grå och dyster...
jag var bara tvungen att skriva av mig lite ![]()
12 apr, 2012 21:16 |
|
Solkatten
Elev |
Kollar videos på Youtube :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
12 apr, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Aw, imorgon måste jag vara lite social ^^
12 apr, 2012 21:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Kollar videos på Youtube :3 Någon speciell som är rolig att kolla på? Denna måste du titta på! Varning för skrattanfall! 8D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 21:36 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aw, imorgon måste jag vara lite social ^^ Jag med! Åt frukost vid tre och låg framför mugglis hela dagen. D; Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 12 apr, 2012 21:36 |
|
Pixie
Elev |
gud. jag vill ha röda byxor. de fanns ett par supersnygga louisbyxor men bara i typ två storlekar större. guuuuuud.
12 apr, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: gud. jag vill ha röda byxor. de fanns ett par supersnygga louisbyxor men bara i typ två storlekar större. guuuuuud. NEJ. Köpte du inga? ;__; 12 apr, 2012 21:37 |
|
9te
Elev |
Gav precis 4 poäng till Gryffindor och nu står det Gryffinder & Slytherin leder elevhemstävlingen
"Tuta och kör Ernie!"
12 apr, 2012 21:38 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: gud. jag vill ha röda byxor. de fanns ett par supersnygga louisbyxor men bara i typ två storlekar större. guuuuuud. NEJ. Köpte du inga? ;__; det fanns inte på hemsida heller men imorron åker jag till ett annat ställe. shopping-alice ger aldrig upp!
12 apr, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen