@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Men lol. Zigge (vår nyaste katt) är hela tiden i mitt rum. Antingen sitter han på golvet och kollar på fåglarna i buren (som är ovanpå en byrå) medan svansen viftar, eller så är han vid påskriset och leker med det eller hoppar upp på fönstret där det står saker på xD Innan när han hoppade upp fick han syn på en fluga och försökte fånga den. Lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Min pappa ramlade nyss i trappan...
12 apr, 2012 18:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min pappa ramlade nyss i trappan... Ajdå, det var inte bra. Gick det bra med honom? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Min pappa ramlade nyss i trappan... Ajdå, det var inte bra. Gick det bra med honom? Tror det, fast mamma blev rädd och skrek på honom 12 apr, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
NU SKA JAG ÄNDRA TUMBLR-VISNINGSBILD!
Har typ inte gjort det på några hundra år så detta blir intressant :3 12 apr, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Solkatten, jag var godisapan.^^
12 apr, 2012 18:53 |
|
Solkatten
Elev |
http://tinychat.com/entqb <- JOINA!
Regler; alla måste heta det ni heter på mugglis och ni måste ha den textfärgen ni har som elevhem 8D Om ni inte vet hur man frågar; fråga här! Lizzie Lovegood - Fuu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 18:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-12 kl. 18:55
|
|
Fang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kommer!http://tinychat.com/entqb <- JOINA! Regler; alla måste heta det ni heter på mugglis och ni måste ha den textfärgen ni har som elevhem 8D Om ni inte vet hur man frågar; fråga här! 12 apr, 2012 18:55 |
|
Solkatten
Elev |
Någon annan mer än jag som har listat ut mysteriet med halvfyllt och halvtomt? xD Det är samma sak, men ändå inte
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 18:58 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Solkatten: http://tinychat.com/entqb <- JOINA! Regler; alla måste heta det ni heter på mugglis och ni måste ha den textfärgen ni har som elevhem 8D Om ni inte vet hur man frågar; fråga här! Lizzie Lovegood - Fuu. jag kan inte heta samma, man kan inte ha punkter ._______. heter alice bara då...
12 apr, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen