@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har tjänat ihop 100 galleoner med att endast spela Hänga-Harry...
12 apr, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gryffindor: The fire signs (Aries, Leon, Sagittarus). Ravenclaw: The air signs (Gemini, Libra, Aquarius). Hufflepuff: The earth signs (Taurus, Virgo, Capricorn). Slytherin: The water signs (Cancer, Scorpio, Pisces). Jag är en sann Gryffindor. ♥ (Sagittarius) De olika elementen stämmer väldigt bra med elevhemmen :> ♥ Jag är INTE en hufflepuff. Nej. *Vägrar* :c Inget illa menat mot hufflepuff, jag var ju en hufflepuffare förut, men det känns verkligen inte som mig längre. ._. Jag gillar inte att man inte kan byta här på mugglis, och vill inte skapa ny. Men ifall man tänker efter så stämmer elementen, med elevhemmen, mitt element är eld. :> Har aldrig tänkt på mig som en Gryffindorare förut, faktiskt ^^ 12 apr, 2012 18:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu har jag skrivit klart kapitelt på FF:en
![]()
12 apr, 2012 18:17 |
|
scarhead
Lärare |
Accepterar inte att jag är en Ravenclaw
no offence, jag vet att jag passar bra i Ravenclaw och ni är Ravenclawsome, men alltså jag är en Gryffindor 12 apr, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYS!
POTTERMORE LIGGER NERE FÖR UPPDATERINGAR, KAN DETTA BETYDA ATT VI KAN BLI MEDLEMMAR SNART? 12 apr, 2012 18:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYS! POTTERMORE LIGGER NERE FÖR UPPDATERINGAR, KAN DETTA BETYDA ATT VI KAN BLI MEDLEMMAR SNART? Kanske ikväll till och med "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Accepterar inte att jag är en Ravenclaw no offence, jag vet att jag passar bra i Ravenclaw och ni är Ravenclawsome, men alltså jag är en Gryffindor Samma sak för mig fast i Gryffindor. HuFFlePuFF 4-ever! 12 apr, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYS! POTTERMORE LIGGER NERE FÖR UPPDATERINGAR, KAN DETTA BETYDA ATT VI KAN BLI MEDLEMMAR SNART? Kanske ikväll till och med OMG! Wad har jag missat? #I'MSOEXCITED! 12 apr, 2012 18:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: omg då ska jag skaffa en ny medlemSkrivet av Borttagen: GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYS! POTTERMORE LIGGER NERE FÖR UPPDATERINGAR, KAN DETTA BETYDA ATT VI KAN BLI MEDLEMMAR SNART? Kanske ikväll till och med fast ska behålla FlightStrike91 ♥ 12 apr, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
JA, Hannie Lovegood ÄR INLOGGAD!!!
12 apr, 2012 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen