@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: då blev det jobbbigare xD simmning är kul ^^ funderar på att göra det i morgon :p Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: det är aldrig för sent att börja ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: J-star Black japp det har jag ^^ nu är de fem ^^ alla är inte mina dock, utan jag har en egen Vad kul, hästar är så mysiga har du hästar med? Nej, jag ville rida när jag var liten, men det blev typ inte så^^ Nej, det är ju sant, men jag hinner knappt med karaten, simningen och skolan Ja, simma är najs! Gör det Vårat med, har bara fyra 25-meters banor. Men de ska bygga ett nytt...förhoppningsvis haha, jobbiga ungar? Bara 25? I vårt badhus har vi 50 m längder. Var bor du?^^ Vi fick inte det av kommunen=/ ![]() ![]()
12 apr, 2012 17:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: japp :p de är bara vad jag vet 25 xD haha men vårt är mobbat :pSkrivet av J-star Black: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: då blev det jobbbigare xD simmning är kul ^^ funderar på att göra det i morgon :p Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: det är aldrig för sent att börja ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: J-star Black japp det har jag ^^ nu är de fem ^^ alla är inte mina dock, utan jag har en egen Vad kul, hästar är så mysiga har du hästar med? Nej, jag ville rida när jag var liten, men det blev typ inte så^^ Nej, det är ju sant, men jag hinner knappt med karaten, simningen och skolan Ja, simma är najs! Gör det Vårat med, har bara fyra 25-meters banor. Men de ska bygga ett nytt...förhoppningsvis haha, jobbiga ungar? Bara 25? I vårt badhus har vi 50 m längder. ![]()
12 apr, 2012 17:51 |
|
scarhead
Lärare |
12 apr, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gryffindor: The fire signs (Aries, Leon, Sagittarus). Ravenclaw: The air signs (Gemini, Libra, Aquarius). Hufflepuff: The earth signs (Taurus, Virgo, Capricorn). Slytherin: The water signs (Cancer, Scorpio, Pisces). Jag är en sann Gryffindor. ♥ (Sagittarius) De olika elementen stämmer väldigt bra med elevhemmen :> ♥ Jag är INTE en hufflepuff. Nej. *Vägrar* :c Inget illa menat mot hufflepuff, jag var ju en hufflepuffare förut, men det känns verkligen inte som mig längre. ._. 12 apr, 2012 17:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: vad skönt ^^ nej vårt adhus suger Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: vi har 8 banor tror jag xD japp en massa småbarn som leker och tar upp halva simhallen -.- Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: då blev det jobbbigare xD simmning är kul ^^ funderar på att göra det i morgon :p Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: det är aldrig för sent att börja ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: J-star Black japp det har jag ^^ nu är de fem ^^ alla är inte mina dock, utan jag har en egen Vad kul, hästar är så mysiga har du hästar med? Nej, jag ville rida när jag var liten, men det blev typ inte så^^ Nej, det är ju sant, men jag hinner knappt med karaten, simningen och skolan Ja, simma är najs! Gör det Vårat med, har bara fyra 25-meters banor. Men de ska bygga ett nytt...förhoppningsvis haha, jobbiga ungar? já, vi ska få åtta^^ haha, vet hur det känns när det är massa ungar ivägenXD Nu ska jag se på en serie, så svaren kommer dröja en aning^^ ![]()
12 apr, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
wtf, hur tog godiset slut så snabbt?
12 apr, 2012 17:55 |
|
Solkatten
Elev |
Gråter varje gång jag ser på Bridge to Terabithia ;_; </3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 18:02 |
|
scarhead
Lärare |
1D is on replay, they're on replay
förlåt, föräldrar men tycker ni det är okej att lyssna på 1D i bilen får ni fasen stå ut med 1D hemma med 12 apr, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Gråter varje gång jag ser på Bridge to Terabithia ;_; </3 Omg, me too. D: 12 apr, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Gråter varje gång jag ser på Bridge to Terabithia ;_; </3 jag med :'( 12 apr, 2012 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen