@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter i mitt mörka instängda rum och äter chips medan kaninen skuttar runt på smutstvättrn.
I do not regret anything. 12 apr, 2012 17:43 |
|
scarhead
Lärare |
12 apr, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Gryffindor: The fire signs (Aries, Leon, Sagittarus).
Ravenclaw: The air signs (Gemini, Libra, Aquarius). Hufflepuff: The earth signs (Taurus, Virgo, Capricorn). Slytherin: The water signs (Cancer, Scorpio, Pisces). Jag är en sann Gryffindor. ♥ (Sagittarius) De olika elementen stämmer väldigt bra med elevhemmen :> ♥ 12 apr, 2012 17:45 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gryffindor: The fire signs (Aries, Leon, Sagittarus). Ravenclaw: The air signs (Gemini, Libra, Aquarius). Hufflepuff: The earth signs (Taurus, Virgo, Capricorn). Slytherin: The water signs (Cancer, Scorpio, Pisces). Jag är en sann Gryffindor. ♥ (Sagittarius) De olika elementen stämmer väldigt bra med elevhemmen :> ♥ Åh. Och jag är scorpio
12 apr, 2012 17:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: vi har 8 banor tror jag xD japp en massa småbarn som leker och tar upp halva simhallen -.-Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: då blev det jobbbigare xD simmning är kul ^^ funderar på att göra det i morgon :p Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: det är aldrig för sent att börja ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: J-star Black japp det har jag ^^ nu är de fem ^^ alla är inte mina dock, utan jag har en egen Vad kul, hästar är så mysiga har du hästar med? Nej, jag ville rida när jag var liten, men det blev typ inte så^^ Nej, det är ju sant, men jag hinner knappt med karaten, simningen och skolan Ja, simma är najs! Gör det Vårat med, har bara fyra 25-meters banor. Men de ska bygga ett nytt...förhoppningsvis haha, jobbiga ungar? ![]()
12 apr, 2012 17:46 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag är mer Ravenclaw än vad jag redan visste o.oGryffindor: The fire signs (Aries, Leon, Sagittarus). Ravenclaw: The air signs (Gemini, Libra, Aquarius). Hufflepuff: The earth signs (Taurus, Virgo, Capricorn). Slytherin: The water signs (Cancer, Scorpio, Pisces). Jag är en sann Gryffindor. ♥ (Sagittarius) De olika elementen stämmer väldigt bra med elevhemmen :> ♥ MEN JAG ÄR FORTFARANDE GRYFFINDOR, WHATEVER SOMEONE SAYS. Fast jag skulle passa in rätt bra i Ravenclaw haha. 12 apr, 2012 17:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: då blev det jobbbigare xD simmning är kul ^^ funderar på att göra det i morgon :p Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: det är aldrig för sent att börja ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: J-star Black japp det har jag ^^ nu är de fem ^^ alla är inte mina dock, utan jag har en egen Vad kul, hästar är så mysiga har du hästar med? Nej, jag ville rida när jag var liten, men det blev typ inte så^^ Nej, det är ju sant, men jag hinner knappt med karaten, simningen och skolan Ja, simma är najs! Gör det Vårat med, har bara fyra 25-meters banor. Men de ska bygga ett nytt...förhoppningsvis haha, jobbiga ungar? Bara 25? I vårt badhus har vi 50 m längder. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Jag rollar med LeeGordan.
12 apr, 2012 17:49 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: vi har 8 banor tror jag xD japp en massa småbarn som leker och tar upp halva simhallen -.- Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: då blev det jobbbigare xD simmning är kul ^^ funderar på att göra det i morgon :p Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: det är aldrig för sent att börja ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: ja det är de verkligen Skrivet av Cara Riddle: J-star Black japp det har jag ^^ nu är de fem ^^ alla är inte mina dock, utan jag har en egen Vad kul, hästar är så mysiga har du hästar med? Nej, jag ville rida när jag var liten, men det blev typ inte så^^ Nej, det är ju sant, men jag hinner knappt med karaten, simningen och skolan Ja, simma är najs! Gör det Vårat med, har bara fyra 25-meters banor. Men de ska bygga ett nytt...förhoppningsvis haha, jobbiga ungar? já, vi ska få åtta^^ haha, vet hur det känns när det är massa ungar ivägenXD Nu ska jag se på en serie, så svaren kommer dröja en aning^^ ![]() ![]()
12 apr, 2012 17:49 |
|
scarhead
Lärare |
12 apr, 2012 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen