Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag e en idiot som inte kan ett sk*t om HP... jag har oxå en ff som heter Hämnden e ljuv!!!!!!!!!! SOM JAG INTE SKRIVER PÅ...
Kolla in Ginny!!!!'s FF Svart EMO på http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16668&page=1 !!!! Jag gillar POP, Rock, Tekno och Rock'n'Roll! Transformers 1 2 3, X-men, Hancock, Independanse Day, 2012, The day the Earth stod still, Världarnas Krig m.m. är mina favofilmer! Artister: Queen, Red hot Chilly Peppers, AC/DC och HamerFall!!! Damtidamitdam.... Legacy of Kings! [Legacy of Kings!] 4 ever 2 sorvaivell!!!!!!! GITARR SOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FTJIIIIIIIIIIIIIIII!!!! hehe.... LET THE HAMER FALL!!!!!!!!!!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16668&page=1 !!!! KOLLA KOLLA KOLLA!!!!!!!!!! O_O RAPE FACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! PAPPA KLEV PÅ MIN FOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! blah blah blah!!! BRRRRRUM BRUM BRUUUUUUUUM BRRRRUM!!!!!!!! JAG ÄR EN MOOOOTOOOOORRRRRRRRRRR CYKEL!!!!!!!!! TCHICKA TCHICKA TCHICKA! TCHICKA! HJULEN PÅ BUSSEN SNURRAR RUNT RUNT RUNT! =.=" :p LIPA LIPA KÄRLEKS PIPA! :p OM DU LIPAR MERA SÅ BLIR DU KÄR I FLERA! UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBCBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBCCBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBCCCBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBCCCCBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBCCCCCBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBCCCCCCBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUOOOUUUAAUBCCCCCCCBUAAUUUOOOUUUUUUUUUUU k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k Hehe 6 maj, 2012 09:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 6 kl. 11:29
|
|
Fang
Elev |
6 maj, 2012 09:46 |
|
Ingis
Elev |
(drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk) (drunk)
Clementin... Vet du vad det här betyder? xD ![]() ![]()
6 maj, 2012 10:30 |
|
mican00
Elev |
6 maj, 2012 10:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 6 kl. 10:38
|
|
Fang
Elev |
PansyParkinson♥
6 maj, 2012 10:35 |
|
Incendio
Elev |
6 maj, 2012 10:58 |
|
Clementin
Elev |
Inget, för jag satte nyss på datorn.
6 maj, 2012 11:23 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 12:46 |
|
Mrs. Riddle
Elev |
Om du skulle möta en Sjöhäst på ett 400 meters lopp. Så skulle den komma i mål nästan en dag efter du kommit i mål!
XD HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans.
6 maj, 2012 12:46 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen