Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Komplimang till min kompis som ställt upp på att ha Harry Potter-maraton och som står ut med mitt HP-prat varje dag♥
16 dec, 2011 12:23 |
|
Borttagen
|
Jag har fortfarande kvar Pokemon korten och den älskade Tintin-pistolen :3 Men jah, komplimang tillbaka till dig för du är.. TINSOME! 16 dec, 2011 12:25 |
|
Luna 1
Elev |
Komplimang till Elin@ och avifors alltid får mig att le och är otroligt bra insperation till alllt jag gör! Jag ser upp till er otroligt mycket ♥ Kram!
Tumblr.
16 dec, 2011 14:37 |
|
Borttagen
|
16 dec, 2011 14:48 |
|
IvveKingh
Elev |
Komplimanger till mrfufnek, Ida S, Knizzlare och avifors, de är de enda som givit mig komplimanger här
16 dec, 2011 15:03
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-16 kl. 15:30
|
|
Borttagen
|
16 dec, 2011 15:15 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: du är också awesome bro. att du tycker om att jag är en banan glädjer mig Skrivet av scarhead: avifors (även känd som aviforce), för att du fick mig att le genom att se ditt fina användarnamn i min uggleinpost. Yeah man! 8-D Nej men tack så jätte mycket! You're awesome bro. Och att du är en banan gör det ännu bättre. I WANT TO MEET YOU AND HUG YOU! Du är för skön för att vara sann. I LIKE YOU! :3 oh, tack!! du är så skön att det inte går att förklara, jag gillar dig otroligt mycket själv!!! 16 dec, 2011 15:24 |
|
IvveKingh
Elev |
16 dec, 2011 15:33 |
|
Borttagen
|
Jag vill ge en komplimang till lussebullar för att dom är så jäkla goda! ♥
16 dec, 2011 16:07 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ge en komplimang till lussebullar för att dom är så jäkla goda! ♥ This♥
16 dec, 2011 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen