Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
2 feb, 2013 10:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Grillchips var min favorit när jag var barn
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 feb, 2013 12:03 |
|
Little J
Elev |
2 feb, 2013 12:24 |
|
Ladusvalan
Elev |
Själv måste jag välja dillchips! Jag äter sällan något av det (brukar mest äta Sourcream&Onion-chips, Sweet Chili-chips eller svartpepparchips) men dill är faktiskt en helt underbar krydda! ♥
Resultat i frågan "dillchips eller grillchips?": 18-8 till dillchips! Obs! Ny fråga! 2 feb, 2013 12:54 |
|
Little J
Elev |
2 feb, 2013 13:44
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 2 kl. 14:36
|
|
Borttagen
|
Gympa....
2 feb, 2013 13:51 |
|
Sirius_Musta
Elev |
2 feb, 2013 15:30 |
|
Aivilio
Elev |
2 feb, 2013 15:34 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
2 feb, 2013 15:40 |
|
Måntass
Elev |
2 feb, 2013 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen