@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD Disney är det enda som folk i alla åldrar kan se Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa men typ xD men Disney är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha men de tär ju bra, man ska skratta xD Skrivet av Cara Riddle: J-star Black skönt Jadå, det var ganska komiskt^^ Haha, det är ju det enda man gör när man ser på Disney channelXD Ja, passar alla åldrarXD ja, såg de nya Disney-filmerna med mina småkusiner, och vi skrattade på helt olika ställen, klockrent^^ ![]() ![]()
12 apr, 2012 16:36 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nix, men den ser ut såhär: http://www.abcgruppen.se/dela-din-mossa-pa-facebook/?id=744615741597 Coolt 8D 12 apr, 2012 16:36 |
|
J-star Black
Elev |
12 apr, 2012 16:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD det är som när vi såg Tangled xD den är as rolig xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD Disney är det enda som folk i alla åldrar kan se Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa men typ xD men Disney är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha men de tär ju bra, man ska skratta xD Skrivet av Cara Riddle: J-star Black skönt Jadå, det var ganska komiskt^^ Haha, det är ju det enda man gör när man ser på Disney channelXD Ja, passar alla åldrarXD ja, såg de nya Disney-filmerna med mina småkusiner, och vi skrattade på helt olika ställen, klockrent^^ ![]()
12 apr, 2012 16:38 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD det är som när vi såg Tangled xD den är as rolig xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD Disney är det enda som folk i alla åldrar kan se Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa men typ xD men Disney är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha men de tär ju bra, man ska skratta xD Skrivet av Cara Riddle: J-star Black skönt Jadå, det var ganska komiskt^^ Haha, det är ju det enda man gör när man ser på Disney channelXD Ja, passar alla åldrarXD ja, såg de nya Disney-filmerna med mina småkusiner, och vi skrattade på helt olika ställen, klockrent^^ Ja, vi såg TrasselXD ![]() ![]()
12 apr, 2012 16:42 |
|
Solkatten
Elev |
Omg! Zooey spelar läraren i Bridge to Terabithia! D:"
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 16:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: den är verkligen super rolig xD fast jag ser den på engelska xD Maximis är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD det är som när vi såg Tangled xD den är as rolig xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD Disney är det enda som folk i alla åldrar kan se Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa men typ xD men Disney är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha men de tär ju bra, man ska skratta xD Skrivet av Cara Riddle: J-star Black skönt Jadå, det var ganska komiskt^^ Haha, det är ju det enda man gör när man ser på Disney channelXD Ja, passar alla åldrarXD ja, såg de nya Disney-filmerna med mina småkusiner, och vi skrattade på helt olika ställen, klockrent^^ Ja, vi såg TrasselXD ![]()
12 apr, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
försöker sjunga med i Mysterious Ticking Noise med brorsan.. går väldigt bra, och låter jättefint. ♥
12 apr, 2012 16:45 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: den är verkligen super rolig xD fast jag ser den på engelska xD Maximis är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD det är som när vi såg Tangled xD den är as rolig xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD Disney är det enda som folk i alla åldrar kan se Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa men typ xD men Disney är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha men de tär ju bra, man ska skratta xD Skrivet av Cara Riddle: J-star Black skönt Jadå, det var ganska komiskt^^ Haha, det är ju det enda man gör när man ser på Disney channelXD Ja, passar alla åldrarXD ja, såg de nya Disney-filmerna med mina småkusiner, och vi skrattade på helt olika ställen, klockrent^^ Ja, vi såg TrasselXD haha, ja snacka om attityd, sån häst vill jag också ha^^ Men Flynn var ju så jäkla rolig, kom alltid med awesoma kommentarer♥ ![]() ![]()
12 apr, 2012 16:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: haha japp, jag vill ha den hästen jag med xD jag måst euppfostra nån av mina hästarSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: den är verkligen super rolig xD fast jag ser den på engelska xD Maximis är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD det är som när vi såg Tangled xD den är as rolig xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD Disney är det enda som folk i alla åldrar kan se Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa men typ xD men Disney är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha men de tär ju bra, man ska skratta xD Skrivet av Cara Riddle: J-star Black skönt Jadå, det var ganska komiskt^^ Haha, det är ju det enda man gör när man ser på Disney channelXD Ja, passar alla åldrarXD ja, såg de nya Disney-filmerna med mina småkusiner, och vi skrattade på helt olika ställen, klockrent^^ Ja, vi såg TrasselXD haha, ja snacka om attityd, sån häst vill jag också ha^^ Men Flynn var ju så jäkla rolig, kom alltid med awesoma kommentarer♥ Skrivet av J-star Black: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: den är verkligen super rolig xD fast jag ser den på engelska xD Maximis är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD det är som när vi såg Tangled xD den är as rolig xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha ja men lr hur xD Disney är det enda som folk i alla åldrar kan se Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa men typ xD men Disney är bäst Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha men de tär ju bra, man ska skratta xD Skrivet av Cara Riddle: J-star Black skönt Jadå, det var ganska komiskt^^ Haha, det är ju det enda man gör när man ser på Disney channelXD Ja, passar alla åldrarXD ja, såg de nya Disney-filmerna med mina småkusiner, och vi skrattade på helt olika ställen, klockrent^^ Ja, vi såg TrasselXD haha, ja snacka om attityd, sån häst vill jag också ha^^ Men Flynn var ju så jäkla rolig, kom alltid med awesoma kommentarer♥ Skrivet av J-star Black:
haha ja men lr hur xD jag skall uppfostra mina hästar så ![]()
12 apr, 2012 16:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen