@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av EmahS: Haha. det är så random. Har inte gjort något, och har inte varit utomhus sen typ... kvart i ett HAhah så skumt. Det är som när mitt knä var iskallt, BARA knät. Och det var inte så att jag hade byxor på allt utom knär eller något... 12 apr, 2012 15:39 |
|
LoonyMe
Elev |
The Casual Vacancy
When Barry Fairweather dies unexpectedly in his early forties, the little town of Pagford is left in shock. Pagford is, seemingly, an English idyll, with a cobbled market square and an ancient abbey, but what lies behind the pretty façade is a town at war. Rich at war with poor, teenagers at war with their parents, wives at war with their husbands, teachers at war with their pupils…Pagford is not what it first seems. And the empty seat left by Barry on the parish council soon becomes the catalyst for the biggest war the town has yet seen. Who will triumph in an election fraught with passion, duplicity and unexpected revelations? Blackly comic, thought-provoking and constantly surprising, The Casual Vacancy is J.K. Rowling’s first novel for adults. Värt att läsas? xD
12 apr, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: The Casual Vacancy When Barry Fairweather dies unexpectedly in his early forties, the little town of Pagford is left in shock. Pagford is, seemingly, an English idyll, with a cobbled market square and an ancient abbey, but what lies behind the pretty façade is a town at war. Rich at war with poor, teenagers at war with their parents, wives at war with their husbands, teachers at war with their pupils…Pagford is not what it first seems. And the empty seat left by Barry on the parish council soon becomes the catalyst for the biggest war the town has yet seen. Who will triumph in an election fraught with passion, duplicity and unexpected revelations? Blackly comic, thought-provoking and constantly surprising, The Casual Vacancy is J.K. Rowling’s first novel for adults. Värt att läsas? xD Tja, den måste ju vara bra eftersom Jo har skrivit den. 12 apr, 2012 15:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hörde att Pottermore skulle öppna i natt, runt 20.00 i UK, det blir kl 21.00 här i Sverige. Fast vet inte säkert än, vi får väl se ^^ Omg, really!?!? :'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Köpte precis 80 chokladgrodekort för 635 galleoner, från Albus 3 ^_^
Solkatten Vi får hoppas det! Har redan en account, men jag ska ändå stanna uppe, för andra boken blir unlocked då, eller något sånt.. :s Och så ska jag ju hjälpa brorsan ^^ 12 apr, 2012 15:55
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-12 kl. 15:56
|
|
scarhead
Lärare |
När Pottermore öppnar, ska jag starta en ny användare och göra om hela resan. Men jag ska självklart ha kvar FlightStrike91 då jag har så många minnen från i somras. och jag kom in på första dagen och minns fortfarande min glädje.
12 apr, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Allihop!När du köpte dem så fick jag äntligen mer än 1000 g!Tackar dig!Köpte precis 80 chokladgrodekort för 635 galleoner, från Albus 3 ^_^ 12 apr, 2012 15:56 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, can't wait! :'D Vill verkligen se vilket elevhem jag hamnar i <'333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Allihop!När du köpte dem så fick jag äntligen mer än 1000 g!Tackar dig! Köpte precis 80 chokladgrodekort för 635 galleoner, från Albus 3 ^_^ Hihi, och jag har runt 1200 galleoner kvar :> 12 apr, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: skönt att höra xD då slipper du limm i håret xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha aa xD det hade varit roligt om du bad dem lilla tillbaka det xD testa och se vad de säger xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det kommer gå bra, de vet vad de gör ^^ be dem limma på håret igen annars om det blir fel Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra ^^ vägra betala annars ^^ vad skall du göra då?? Jag är hos frisören. JAG ÄR APNERVÖS !!!!!!!! Klippa av en decimeter av håret med en ny frisör.O_O Aa, det får jag nog göra xD Näe, hon verkar bra ^^ Edit;; hon var bra ^^ 12 apr, 2012 15:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen