Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
15 dec, 2011 21:10 |
|
lillamymin
Elev |
Jag vill slänga en komplimang till Vipratten ochLuna.Lovegood för att de är så fantastiskt kreativa med sin lilla dektektivbyrå och för att de gör min kväll så mycket trevligare genom att komma med sina intressanta och kreativa teorier. Tack för att ni vill pröva och för att ni är engagerade och uppskattar det jag skriver. Ni är snälla och fantastiska och har så enormt kreativa idéer. Awesome!
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 15 dec, 2011 21:14 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Big hug to Enchanted för att hon fick mig att sluta gråta ♥ Really? I'm glad I did, everything for you b18 ♥ Du kan alltid komma till mig om det är något, remember that ♥ ![]() Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Enchanted. Fina Matilda. Tack för att du finns att prata med och för att du är så fint och att du tycker om mig. Tack lovely ♥ Självklart gillar jag dig, hur kan man inte gilla dig? Du är så chipsig och awesome att jag inte kan beskriva med ord ♥ ![]() Skrivet av linnvendela: Till alla som någonsin har tänkt typ "Henne skulle jag vilja räffa någon gång" om mig. Hugs! ♥ Komplimang till mig alltså C: I've said it before, men vi måste verkligen snacka mer! ![]() 15 dec, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: avifors (även känd som aviforce), för att du fick mig att le genom att se ditt fina användarnamn i min uggleinpost. Yeah man! 8-D Nej men tack så jätte mycket! You're awesome bro. Och att du är en banan gör det ännu bättre. I WANT TO MEET YOU AND HUG YOU! Du är för skön för att vara sann. I LIKE YOU! :3 ![]() 15 dec, 2011 21:31 |
|
Li
Biträdande rektor |
Komplimang till de som beställt Mugglis-saker, det hjälper oss att tjäna ihop pengar så vi kan flytta Mugglis till en bättre server xD
without something there is no nothing 15 dec, 2011 21:33 |
|
Maharajah
Elev |
Idag till kinshaw. Varför? DÄRFÖR.
Finns så himla mycket att säga om den här underbara tjejen. Alla samtal... Åh, jag avgudar att du orkar lyssna på mitt dryga 10års-snack om ditten och datten som inte har någon betydelse alls. Du förstår inte hur skönt det är för mig att få ut allt stört (eller egentligen bara töntiga småsaker) som händer i min vardag. Du är så otroligt snäll och omtänksam. Nästan lite så att du är min idol, så bra kan du vara. Hoppas för tusan att det inte ska dröja så himla länge tills vi får träffas. För jag vill verkligen träffa dig. Det vore en ära! 15 dec, 2011 23:03 |
|
Anapneo
Elev |
15 dec, 2011 23:15 |
|
Remembrall
Elev |
15 dec, 2011 23:32 |
|
themarauder
Lärare |
15 dec, 2011 23:43 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Maharajah: Idag till kinshaw. Varför? DÄRFÖR. Finns så himla mycket att säga om den här underbara tjejen. Alla samtal... Åh, jag avgudar att du orkar lyssna på mitt dryga 10års-snack om ditten och datten som inte har någon betydelse alls. Du förstår inte hur skönt det är för mig att få ut allt stört (eller egentligen bara töntiga småsaker) som händer i min vardag. Du är så otroligt snäll och omtänksam. Nästan lite så att du är min idol, så bra kan du vara. Hoppas för tusan att det inte ska dröja så himla länge tills vi får träffas. För jag vill verkligen träffa dig. Det vore en ära! Alltså Marre, I don't know what to say... Jag gillar att höra på ditt snack! Vare sig det är småsaker eller viktigare saker. Jag gillar våra fina samtal även om du säger att jag är konstig ibland haha. Du är bara så härlig att prata med, och det är verkligen skönt att få ventilera sig lite. Du är en av få som jag kan snacka med om det mesta. Vill verkligen träffa dig också! Det borde vara möjligt inom det närmsta halvåret tycker jag. ![]() EDIT: mitt 3000:e inlägg. Just for you ♥ ![]()
16 dec, 2011 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen