(PRS) mellan Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han skrattar till och hälsar på dom båda, fast lite artigare på Daphne. "Shoppar ni , damer?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 7 aug, 2013 20:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Solara ser på Zabini och säger lågt i hans öra, "Kallar du mig dam så slår jag ihjäl dig." sa hon med ett roat leende åt honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 aug, 2013 20:58 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Okej..du stryker vi det." skrattar han lite nervöst.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 7 aug, 2013 21:00 |
|
Vildvittra
Elev |
"Skämtar bara, men kalla mig inte det är du snäll." log Solara mot honom lätt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 aug, 2013 21:11 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Då ska jag inte det..men jag var precis på väg hem." säger han och ler lite
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 7 aug, 2013 21:15 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vi är bara ute och går." sa Solara med en gest åt Daphnes håll.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 aug, 2013 21:16 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Daphne nickar lite och ler.
"Men då ska jag inte störa, hejdå." säger han med ett leende innan han transfererar bort. Daphne ler lite. "Han är snäll." Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 7 aug, 2013 21:18 |
|
Vildvittra
Elev |
"Hej då." sa Solara och nickade, "Ja, jätte, en riktig vän." ler hon mot henne.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 aug, 2013 21:23 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är bra." säger hon och fortsätter att gå.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 7 aug, 2013 21:27 |
|
Vildvittra
Elev |
De fortsätter att gå och inget inträffar, försen någon vinkar åt dem, eller Daphne, det var Narcissa.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 aug, 2013 21:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen