Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nendra
Elev |
Grillchips! Dom kan man doppa i vilken dip som helst, medan dillchips passar inte till alla smaker.
There once was a boy named Harry... 1 feb, 2013 23:23 |
|
Borttagen
|
Grillchips är goda med dipp, men inte själva. Dillchips är goda själva men inte med dipp. Hmm... Får nog bli grillchips.
2 feb, 2013 00:21 |
|
melle-hjrta
Elev |
dillchips ♥
2 feb, 2013 01:02 |
|
MissBellatrix
Elev |
Det beror på dipp eller inte, ingen dipp? Okej, dillchips
Hey there. You come here often? 2 feb, 2013 08:31 |
|
BlondaHermione
Elev |
2 feb, 2013 08:51 |
|
-Patronus-
Elev |
2 feb, 2013 09:24 |
|
Borttagen
|
Tycker inte om det, föredrar sött.
2 feb, 2013 09:46 |
|
themarauder
Lärare |
2 feb, 2013 09:50 |
|
Borttagen
|
Dillchips, tror jag är inte särskilt förstjust i något av det.
2 feb, 2013 10:05 |
|
LittleButterfly
Elev |
2 feb, 2013 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen