@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
tycker ni att denna jackan är snygg??
http://www.jc.se/Klader/ Jag ska kanske köpa den men jag vet inte riktigt om jag vill ha den! Det var inte riktigt en sån jag hade tänkt men jag vet inte...kan ni tycka till lite?? oj, ni får nog trycka på jackor och ta den svarta...det funkade inte så bra med länken!
12 apr, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: För mig kommer det bara upp en massa olika kläder när jag klickar på länken, så jag vet inte.. :stycker ni att denna jackan är snygg?? http://www.jc.se/Klader/ Jag ska kanske köpa den men jag vet inte riktigt om jag vill ha den! Det var inte riktigt en sån jag hade tänkt men jag vet inte...kan ni tycka till lite?? oj, ni får nog trycka på jackor och ta den svarta...det funkade inte så bra med länken! 12 apr, 2012 14:39 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: aa, jag vet det funkade inte med länken men mn måste typ trycka på jackor och sen på den svarta men aja...Skrivet av ronnyponny: För mig kommer det bara upp en massa olika kläder när jag klickar på länken, så jag vet inte.. :s tycker ni att denna jackan är snygg?? http://www.jc.se/Klader/ Jag ska kanske köpa den men jag vet inte riktigt om jag vill ha den! Det var inte riktigt en sån jag hade tänkt men jag vet inte...kan ni tycka till lite?? oj, ni får nog trycka på jackor och ta den svarta...det funkade inte så bra med länken!
12 apr, 2012 14:45 |
|
scarhead
Lärare |
12 apr, 2012 14:48 |
|
J00KERN
Elev |
Jag hatar mitt liv.
Tänkte installera sims 3 på min dator, för våran "spel dator" är hackig och stänger av sig själv så det går verkligen inte att spela på den längre </3 Men när jag skulle skriva in koden som man måste ha när man installerar så hittade jag inte manualen där det står. ![]() ![]()
12 apr, 2012 14:50 |
|
J-star Black
Elev |
12 apr, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: aa, jag vet det funkade inte med länken men mn måste typ trycka på jackor och sen på den svarta men aja... Skrivet av ronnyponny: För mig kommer det bara upp en massa olika kläder när jag klickar på länken, så jag vet inte.. :s tycker ni att denna jackan är snygg?? http://www.jc.se/Klader/ Jag ska kanske köpa den men jag vet inte riktigt om jag vill ha den! Det var inte riktigt en sån jag hade tänkt men jag vet inte...kan ni tycka till lite?? oj, ni får nog trycka på jackor och ta den svarta...det funkade inte så bra med länken! Oj, jaha. ^^ Men jag tycker att den är snygg iaf! Vill själv ha en typ liknande. ^^ 12 apr, 2012 14:56 |
|
DeathDownAlex
Elev |
12 apr, 2012 14:58 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Jag tänkte sända igen nu. om någon är intresserad såklart. <img src="images/smilies/icon_biggrin.gif" alt="" /> Ja, det var jättekul att lyssna på dig ![]() ![]()
12 apr, 2012 14:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: japp jag är intresseda ^^Jag tänkte sända igen nu. om någon är intresserad såklart. <img src="images/smilies/icon_biggrin.gif" alt="" /> vad trevligt ![]()
12 apr, 2012 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen