@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Längtar till Eurovision song contest 2012!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra ^^ vägra betala annars ^^ vad skall du göra då?? Jag är hos frisören. JAG ÄR APNERVÖS !!!!!!!! Klippa av en decimeter av håret med en ny frisör.O_O 12 apr, 2012 14:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det kommer gå bra, de vet vad de gör ^^ be dem limma på håret igen annars om det blir fel Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra ^^ vägra betala annars ^^ vad skall du göra då?? Jag är hos frisören. JAG ÄR APNERVÖS !!!!!!!! Klippa av en decimeter av håret med en ny frisör.O_O ![]()
12 apr, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det kommer gå bra, de vet vad de gör ^^ be dem limma på håret igen annars om det blir fel Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra ^^ vägra betala annars ^^ vad skall du göra då?? Jag är hos frisören. JAG ÄR APNERVÖS !!!!!!!! Klippa av en decimeter av håret med en ny frisör.O_O Aa, det får jag nog göra xD 12 apr, 2012 14:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha aa xD det hade varit roligt om du bad dem lilla tillbaka det xD testa och se vad de säger xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det kommer gå bra, de vet vad de gör ^^ be dem limma på håret igen annars om det blir fel Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra ^^ vägra betala annars ^^ vad skall du göra då?? Jag är hos frisören. JAG ÄR APNERVÖS !!!!!!!! Klippa av en decimeter av håret med en ny frisör.O_O Aa, det får jag nog göra xD ![]()
12 apr, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha aa xD det hade varit roligt om du bad dem lilla tillbaka det xD testa och se vad de säger xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det kommer gå bra, de vet vad de gör ^^ be dem limma på håret igen annars om det blir fel Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra ^^ vägra betala annars ^^ vad skall du göra då?? Jag är hos frisören. JAG ÄR APNERVÖS !!!!!!!! Klippa av en decimeter av håret med en ny frisör.O_O Aa, det får jag nog göra xD Näe, hon verkar bra ^^ 12 apr, 2012 14:22 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
12 apr, 2012 14:23 |
|
Solkatten
Elev |
♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 14:24 |
|
EmahS
Elev |
12 apr, 2012 14:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: skönt att höra xD då slipper du limm i håret xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha aa xD det hade varit roligt om du bad dem lilla tillbaka det xD testa och se vad de säger xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det kommer gå bra, de vet vad de gör ^^ be dem limma på håret igen annars om det blir fel Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra ^^ vägra betala annars ^^ vad skall du göra då?? Jag är hos frisören. JAG ÄR APNERVÖS !!!!!!!! Klippa av en decimeter av håret med en ny frisör.O_O Aa, det får jag nog göra xD Näe, hon verkar bra ^^ ![]()
12 apr, 2012 14:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen