@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: sitter och vaktar en telefon *det ringer och jag svarar* "GVAB god eftermiddag" säger jag "hej mitt namn är blablabla och jag jobbar för blablabla, jag söker den som har hand om blablabla på företaget" säger människan i lure "tyvärr så är h*n inte inne just nu" säger jag "Då ringer jag tillbaka senare" säger människan "hejdå" "Hejdå" säger jag *lägger på luren* asså så här är alla mina samtal xD jag sitter här och kan inget om företaget alls xD har jag tur kan jag koppla dne jobbiga människan som stör mig när jag sitter och drömmer xD haha, är det därför du sitter vid mugglisXD ![]() ![]()
12 apr, 2012 12:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: japp xD för idag är en del av mina arbetsuppgifter att sitta vid telen xD och då kan jag sitta vid Mugglis xD då gillar ajg inte jobbiga människor som ringer och stör img xDSkrivet av Cara Riddle: sitter och vaktar en telefon *det ringer och jag svarar* "GVAB god eftermiddag" säger jag "hej mitt namn är blablabla och jag jobbar för blablabla, jag söker den som har hand om blablabla på företaget" säger människan i lure "tyvärr så är h*n inte inne just nu" säger jag "Då ringer jag tillbaka senare" säger människan "hejdå" "Hejdå" säger jag *lägger på luren* asså så här är alla mina samtal xD jag sitter här och kan inget om företaget alls xD har jag tur kan jag koppla dne jobbiga människan som stör mig när jag sitter och drömmer xD haha, är det därför du sitter vid mugglisXD ![]()
12 apr, 2012 12:37 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: japp xD för idag är en del av mina arbetsuppgifter att sitta vid telen xD och då kan jag sitta vid Mugglis xD då gillar ajg inte jobbiga människor som ringer och stör img xD Skrivet av Cara Riddle: sitter och vaktar en telefon *det ringer och jag svarar* "GVAB god eftermiddag" säger jag "hej mitt namn är blablabla och jag jobbar för blablabla, jag söker den som har hand om blablabla på företaget" säger människan i lure "tyvärr så är h*n inte inne just nu" säger jag "Då ringer jag tillbaka senare" säger människan "hejdå" "Hejdå" säger jag *lägger på luren* asså så här är alla mina samtal xD jag sitter här och kan inget om företaget alls xD har jag tur kan jag koppla dne jobbiga människan som stör mig när jag sitter och drömmer xD haha, är det därför du sitter vid mugglisXD haha, du ba: ursäkta men stör inte mer, för jag sitter vid mugglis förstår duXD ![]() ![]()
12 apr, 2012 12:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: haha aa nästana tt jag säger det xD särskilt när det ringer någon försäljare som jag ändå inte kan ta hand om xD ibland har jag lust att slänga på luren i örat på tröga människor xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: japp xD för idag är en del av mina arbetsuppgifter att sitta vid telen xD och då kan jag sitta vid Mugglis xD då gillar ajg inte jobbiga människor som ringer och stör img xD Skrivet av Cara Riddle: sitter och vaktar en telefon *det ringer och jag svarar* "GVAB god eftermiddag" säger jag "hej mitt namn är blablabla och jag jobbar för blablabla, jag söker den som har hand om blablabla på företaget" säger människan i lure "tyvärr så är h*n inte inne just nu" säger jag "Då ringer jag tillbaka senare" säger människan "hejdå" "Hejdå" säger jag *lägger på luren* asså så här är alla mina samtal xD jag sitter här och kan inget om företaget alls xD har jag tur kan jag koppla dne jobbiga människan som stör mig när jag sitter och drömmer xD haha, är det därför du sitter vid mugglisXD haha, du ba: ursäkta men stör inte mer, för jag sitter vid mugglis förstår duXD ![]()
12 apr, 2012 12:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Är det någon som är intresserad av att lyssna om jag sänder mugglisradio nu?
12 apr, 2012 12:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Är det någon som är intresserad av att lyssna om jag sänder mugglisradio nu? Jag! Cara Riddle - Vart jobbar du? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 12:45 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa nästana tt jag säger det xD särskilt när det ringer någon försäljare som jag ändå inte kan ta hand om xD ibland har jag lust att slänga på luren i örat på tröga människor xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: japp xD för idag är en del av mina arbetsuppgifter att sitta vid telen xD och då kan jag sitta vid Mugglis xD då gillar ajg inte jobbiga människor som ringer och stör img xD Skrivet av Cara Riddle: sitter och vaktar en telefon *det ringer och jag svarar* "GVAB god eftermiddag" säger jag "hej mitt namn är blablabla och jag jobbar för blablabla, jag söker den som har hand om blablabla på företaget" säger människan i lure "tyvärr så är h*n inte inne just nu" säger jag "Då ringer jag tillbaka senare" säger människan "hejdå" "Hejdå" säger jag *lägger på luren* asså så här är alla mina samtal xD jag sitter här och kan inget om företaget alls xD har jag tur kan jag koppla dne jobbiga människan som stör mig när jag sitter och drömmer xD haha, är det därför du sitter vid mugglisXD haha, du ba: ursäkta men stör inte mer, för jag sitter vid mugglis förstår duXD haha, låter inte så kul, fast fatta om du gjorde detXD Skrivet av DeathDownAlex: Är det någon som är intresserad av att lyssna om jag sänder mugglisradio nu? Ja ![]() ![]()
12 apr, 2012 12:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: ja jag tror inte det skulle vara så bra för företaget xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: haha aa nästana tt jag säger det xD särskilt när det ringer någon försäljare som jag ändå inte kan ta hand om xD ibland har jag lust att slänga på luren i örat på tröga människor xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: japp xD för idag är en del av mina arbetsuppgifter att sitta vid telen xD och då kan jag sitta vid Mugglis xD då gillar ajg inte jobbiga människor som ringer och stör img xD Skrivet av Cara Riddle: sitter och vaktar en telefon *det ringer och jag svarar* "GVAB god eftermiddag" säger jag "hej mitt namn är blablabla och jag jobbar för blablabla, jag söker den som har hand om blablabla på företaget" säger människan i lure "tyvärr så är h*n inte inne just nu" säger jag "Då ringer jag tillbaka senare" säger människan "hejdå" "Hejdå" säger jag *lägger på luren* asså så här är alla mina samtal xD jag sitter här och kan inget om företaget alls xD har jag tur kan jag koppla dne jobbiga människan som stör mig när jag sitter och drömmer xD haha, är det därför du sitter vid mugglisXD haha, du ba: ursäkta men stör inte mer, för jag sitter vid mugglis förstår duXD haha, låter inte så kul, fast fatta om du gjorde detXD Solkatten vanligtvis hjälper ja gmin mormor med en amssa olika saker så jag har tusen arbetsuppgifter -.- och idag verkar det vara att vakta telefonen på morfars jobb -.- företaget heter GVAB och ligger i GBG ^^ ![]()
12 apr, 2012 12:49 |
|
DeathDownAlex
Elev |
12 apr, 2012 12:50 |
|
J-star Black
Elev |
12 apr, 2012 12:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen