Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan säga att jag fick hem hela trilogin i en enda bok för kanske en månad sedan. Den var verkligen jättesnygg, haha! ♥
Kanske lägger upp en bild sen. Inte för att någon tycker att detta är intressant men.. =D 18 maj, 2012 23:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
18 maj, 2012 23:48 |
|
Incendio
Elev |
150kr på Guldfynd! 19 maj, 2012 00:11 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan säga att jag fick hem hela trilogin i en enda bok för kanske en månad sedan. Den var verkligen jättesnygg, haha! ♥ Kanske lägger upp en bild sen. Inte för att någon tycker att detta är intressant men.. =D Hehe, det har jag också =) Det är typ exakt en månad sen för mig, tror jag ;P 19 maj, 2012 00:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
19 maj, 2012 07:27 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Thanks Tror dom går åt rätt snabbt, så skynda dig till närmsta guldfynd! 19 maj, 2012 08:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Kan säga att jag fick hem hela trilogin i en enda bok för kanske en månad sedan. Den var verkligen jättesnygg, haha! ♥ Kanske lägger upp en bild sen. Inte för att någon tycker att detta är intressant men.. =D Hehe, det har jag också =) Det är typ exakt en månad sen för mig, tror jag ;P Vilket sammanträffande Adlibris för dig också va? =) 19 maj, 2012 09:37 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hope Potter: Jaa, jag älskar den också, men man måste erkänna att den är väldigt hemsk! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Borttagen: Jag längtar tills nästa film kommer! :'D vem gör inte? Usch, blä! 22 November 2013 ♥ Det är en så hemsk bok! Sååå bra! Jag kanske också är hemsk men jag älskar den xD Finnick är ju med ♥ ![]() jaa, men... forever garret hedlund as finnick ♥ Jaa, precis! Vem är det..? Aha, I see! :'D Han är lite schnygg! :p LITE?1?!?!?!?! vAD SÄGER DU MÄNNISKA???? Okej, mycket! MYCKET! If I could I wouldn't. ♥ NI HAR SÅÅÅ FEL! James Gaisford ska det vara! ![]() ![]() GARRET HEDLUND!! ♥
19 maj, 2012 10:52 |
|
Flameblood
Elev |
1. Tycker ni att Katniss och Peeta är ett fint par?
NO. 2. Skulle ni överleva i arenan? Väldigt osäker på det.. 3. Vilken bok är bäst? Läser första.. xD 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jarå. :3 "Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 19 maj, 2012 10:55 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har också hela trilogin i en bok! Och japp, adlibris!Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Kan säga att jag fick hem hela trilogin i en enda bok för kanske en månad sedan. Den var verkligen jättesnygg, haha! ♥ Kanske lägger upp en bild sen. Inte för att någon tycker att detta är intressant men.. =D Hehe, det har jag också =) Det är typ exakt en månad sen för mig, tror jag ;P Vilket sammanträffande Adlibris för dig också va? =) När jag såg de vanliga svenska bokomslagen höll jag på att spy gUD VAD FULA USCHIAMEJ ♏︎ 19 maj, 2012 12:56 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen