Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
17 sep, 2012 22:47 |
|
ronnyponny
Elev |
18 sep, 2012 14:41 |
|
LoonyMe
Elev |
18 sep, 2012 14:43 |
|
Katla
Elev |
grattis!! haha jag har haft tumblr i över ett år och har bara 111 followers #failure ♏︎ 18 sep, 2012 14:50 |
|
Regulus
Elev |
18 sep, 2012 14:56 |
|
LoonyMe
Elev |
NYTT TEMA OCH SIDEBAR
http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/
18 sep, 2012 19:19 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av LoonyMe: NYTT TEMA OCH SIDEBAR http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ http://buckbeakisback.tumblr.com/ awesome!!
18 sep, 2012 19:43 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Är det någon som vet hur man tar bort sin theme på dashboarden så att den blir som vanligt igen? i chrome så sitter det en ikon med ett s på längst uppe i höger där man kryssar ner chrome. Om du klickar på den så kan du välja disable på de du inte vill ha ![]()
18 sep, 2012 23:38 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av hyperion: okej tack så jättemycket!Skrivet av ronnyponny: Är det någon som vet hur man tar bort sin theme på dashboarden så att den blir som vanligt igen? i chrome så sitter det en ikon med ett s på längst uppe i höger där man kryssar ner chrome. Om du klickar på den så kan du välja disable på de du inte vill ha Det blev typ något konstigt när jag gjorde det så jag kan inte klicka på någon av ikonerna längst upp (text, bild, video, quote och det där)
19 sep, 2012 08:07 |
|
Regulus
Elev |
22 sep, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen