Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grillchips!
1 feb, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
Dillchips, det är mycket godare än grillchips!
1 feb, 2013 20:36 |
|
Ginny00
Elev |
Dillchips är godare än grillchips. Fast egentligen ska det vara Sourcream och Bearnaise.
1 feb, 2013 20:36 |
|
Danzi
Elev |
Oj, den var svår.. grillchips är gott till dipp, men annars tar jag nog dillchips faktiskt, de smakar ju mer
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 feb, 2013 20:44 |
|
moaskywalkr
Elev |
1 feb, 2013 20:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
VAD HAR FOLKET EMOT GRILLCHIPS
de är srsly underbara dillchips också BLÄ JAG KAN INTE VÄLJA jag tar båda
1 feb, 2013 21:45 |
|
baramin
Elev |
Dillchips kanske. Känns fräschare.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 feb, 2013 21:47 |
|
Disenchanted
Elev |
1 feb, 2013 22:09 |
|
Sirius_Musta
Elev |
1 feb, 2013 23:07 |
|
MizzNina
Elev |
Grillchips ftw!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 1 feb, 2013 23:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen