Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Draco Malfoy- money, power, influence, and great hair.
What is not to love liksom "we live together, and harry does all the cooking." 3 sep, 2011 14:56 |
|
Dini99
Elev |
Draco ,, HAN E SÅ SNYGG
Neville , elr CEDRIC DIGGORY "" "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 sep, 2011 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Fred, George eller Ron... eller Ginny. hihi, i love all the gingers in hp♥ Fred är min, glöm inte det...♥ 3 sep, 2011 16:26 |
|
Anapneo
Elev |
3 sep, 2011 16:26 |
|
Borttagen
|
Yay, det låter toppen
3 sep, 2011 16:28 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Undrar vem som är populärast av karaktärerna????
We never go out of style <3 7 sep, 2011 14:50 |
|
NinaE
Elev |
harry
7 sep, 2011 15:52 |
|
Ginny_Pinny
Elev |
Harry Potter eller Cedrik om han left ♥
"It is not our abilities that show what we truly are. It is our choices." 7 sep, 2011 17:43 |
|
Borttagen
|
JAdu.. ;P Om alla tyckte som mig så hade jag kunnat ge dig svaret, har 0 aning ^^, Vet bara vem som är min favorit ♥ (tillsammans med sin tvilling såklart xd♥) 7 sep, 2011 17:44 |
|
Borttagen
|
Draco, Fred eller George :$$
7 sep, 2011 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen